Avatar billede n.e.r.d Nybegynder
17. maj 2003 - 14:30 Der er 5 kommentarer

3d chat?

jeg skal lave en 3d chat der er webbaseret, og jeg har tænkt mig at programmerer den i php, da det er det jeg er bedst til. men så skal jeg jo lave noget grafik(ohh no)og det kræver et program, så her kommer spørgsmålet:

hvem kender programmet som en ny begynder kan finde ud af? det skal ses oppe fra så jeg skal lave nogen rum,personer,diverse,objekter!!
Avatar billede neko-chan Nybegynder
17. maj 2003 - 14:46 #1
"hvem kender programmet som en ny begynder kan finde ud af?"

Alt skal jo læres, der findes jo heler ikke noget programmeringssprog som en nybegynder bare sådan lige kan begynde at bruge.

Det at lave grafik er mere et spørgsmål om evner og talent, end programmet man bruger.

Men ellers kan jeg anbefale:

The gimp (grats, til *nix platforme)
Photoshop (dyrt, til win og mac)
Avatar billede locturian Nybegynder
17. maj 2003 - 16:16 #2
OMG, er det blevet en mode at lave 3dchats? Der er ca. 50 spørgsmål om måneden herinde, der drejer sig om at folk skal alve 3dchats.... Hvad er liiige det fede er i 3dchats? Og er det ikke snart så mange, at der er flere 3dchats, end brugere til dem? - Well, anyways, bare det jeg ville sige :)
Avatar billede neko-chan Nybegynder
17. maj 2003 - 18:18 #3
Måske du kunne tænke dig at deltage bare en smule i din egen diskussion?
Avatar billede zuiq Nybegynder
24. maj 2003 - 16:14 #4
Hehe, totalt alle vil lave sådan nogen. Jeg var med til at lave Tower (kender i den :)?!), som lukkede igen pga. et sagsanlæg fra n.dk *g*

Hmm, hvis du virkelig VIL lave en, så skal du være god til Javascript -ellers overbelaster du bare serveren med at generere hele rum osv. osv. osv.

Mvh.
Mads
Avatar billede saj Nybegynder
07. juli 2003 - 01:39 #5
vil lige tilføje at man også kan få gimp til windows...