Avatar billede redfox Nybegynder
16. maj 2003 - 15:13 Der er 3 kommentarer

Logooptegning (.ai/.eps)

Jeg skal have tegnet http://www.malver.dk/dis.gif op i et vektorformat.

Hvem kan klare det, og hvad skal i have for det?
Avatar billede Slettet bruger
16. maj 2003 - 15:47 #1
Den burde jeg nok lige kunne klare på et par timer.

Men kan du ikke kontakte mig via icq 60495959
eller msn: aalandriel@yahoo.dk

Vil gerne lige høre lidt om hvem der har copyrighten til det, inden jeg begynder at trace :)
Avatar billede Slettet bruger
16. maj 2003 - 15:58 #2
Jeg vil godt se på det, men vil også gerne høre omkring copyright på emnet.
Jeg kan gøre det for 500 ex. moms det er selvfølgelig med faktura.

MVH
Ole Jørgensen
Device.webbureau
osj@device.dk
Avatar billede designtrolden Nybegynder
16. maj 2003 - 18:17 #3
Umildbart tager det jo ikk' mere end et par klik, så jeg kan da gøre det for dig =)

Kontakt mig på ICQ: 153997364