Avatar billede toaster83 Nybegynder
16. maj 2003 - 13:52 Der er 3 kommentarer

problemer med harddisken? hvad skal jeg gøre?

Jeg har et problem med min computer. problemet er at når jeg gerne vil installere et spil på comp, så laver den hele tiden fejl i instalationen og må lukkes. det er ligesom om harddisken eller cdrom drevet ikke funker optimalt. jeg fatter det simpelthen ikke. jeg har prøvet at formatere og installere igen windows igen men problemet bliver ved med at dukke frem.
lige nu bruger jeg win xp, men den gjorde det samme da jeg havde ME.
Avatar billede retaxes Nybegynder
16. maj 2003 - 14:02 #1
har du prøvet at installere som Administrator, det er ikke sikkert at din profil tillader installation.
Avatar billede fcs Novice
16. maj 2003 - 14:09 #2
Måske bør du overveje at oprette spørgsmålet i den rette kategori??? Kategorien "Hjælp eksperten" er til ting der har med ekspertens drift og forbedring at gøre, ikke hjælp til brugerne. Jeg har flyttet dit spørgsmål til en bedre kategori - husk på at eksperterne i hardware sikkert abbonnerer på hardware-kategorien og måske ikke på "hjælp eksperten". Er du i tvivl er "Fri debat" måske en mulighed.

Med venlig hilsen

FCS/Coadmin
Avatar billede retaxes Nybegynder
16. maj 2003 - 14:09 #3
kan du huske dit password til WinXP skal du logge ud, når du ser din profil med billede skal du holde Alt+Ctrl tasterne nede og trykke to gange på Delete tasten, her skriver du Administrator og password.
Herefter kommer du igen ind i Windows og kan installere dine programmer.
Luk evt. for antivirus programmer, de kan sommetider skabe problemer.