Avatar billede runlf Nybegynder
26. november 2000 - 21:51 Der er 10 kommentarer

Freeze

Ang. fejl ved afgivning af point.
Undertegnet bedes venligst svare på dette \"spørgsmål\"..

Maniac dog, Krussel og Mukke
Avatar billede krusell Nybegynder
26. november 2000 - 21:52 #1
Ok..
Avatar billede krusell Nybegynder
26. november 2000 - 21:53 #2
Eller var det nu mig der skulle svare? ;-)
Avatar billede stigc Nybegynder
26. november 2000 - 21:53 #3
hvad så med Maniac, Krussel og Mukke! :)
Avatar billede krusell Nybegynder
26. november 2000 - 21:54 #4
Avatar billede krusell Nybegynder
26. november 2000 - 21:55 #5
Fik du den til at virke?
Avatar billede runlf Nybegynder
27. november 2000 - 15:28 #6
Nej den virker sgu ikke endnu, min cpu er 34 grader varm efter noget tid, det er altså ikke køleren der er noget i vejen med. Det er derfor det er så mystisk. Den \"freezer\" stadig. jeg har brugt alle orginale drivers fra da jeg købte PCen, mit modem er det eneste der ikke har orginaldrivere.
Avatar billede krusell Nybegynder
27. november 2000 - 22:19 #7
Du behøver ikke give os point, hvis det ikke virker, men bare husk ikke at tage dem selv, før det er absolut nødvendigt...
Du skal nok heller ikke kun bruge de drivere du fik fra starten, hent de allernyetse drivere og installer dem.
Avatar billede galaxy Nybegynder
30. november 2000 - 10:58 #8
Prøv at gå ind i din bios og led efter et sted hvor der står \"Optimal\". Hvis du kan finde dette, så prøv at sætte den til \"normal\" i stedet.
Hvis det hjælper skal du opdatere din bios for at kunne bruge \"optimal\".
Avatar billede matrix25 Nybegynder
16. december 2000 - 07:12 #9
flere ram det skulle virke
Avatar billede runlf Nybegynder
18. december 2000 - 15:43 #10
jeg har 128 pc100 er det ikke nok??