Avatar billede overgaard Nybegynder
23. august 1999 - 17:13 Der er 6 kommentarer

Filhåndtering

Der er gået "koks" i min filhåndtering, for selvom jeg har markeret

Mappetræ og filliste
Alle filoplysninger
Sorter efter navn

under "Vis", så er det mig umuligt at få nogen filliste frem, alså oversigten over alle dokumenter (filer) under hver enkelt bibliotek.
Hvad er sket?? Og hvordan kan jeg igen komme til at se, hvad jeg egentlig har af dokumenter??
På forhånd tak for hjælpen.

Med venlig hilsen

Bent Overgaard
Avatar billede chruker Nybegynder
23. august 1999 - 19:57 #1
Har du husket at vælge den rigtige filtype ?
Avatar billede overgaard Nybegynder
20. september 1999 - 23:09 #2
Forget about it, you don't understand it!
Avatar billede kallerelli Nybegynder
03. november 1999 - 13:10 #3
prøv funktioner | indstillinger og fanebladet filplaceringer. Det skulle virke.
Avatar billede egonspock Seniormester
16. januar 2000 - 01:04 #4
Øh Overgaard, hvis du stiller et spørgsmål må du være forberedt på alle mulige slags svar som kan hjælpe dig og andre i din situation, så skæld ikke ud på velmente svarere, så velbetalt er det heller ikke at skrive her!

Mit gæt og svar, det kan jo ikke komme nærmere end et gæt da vi ikke har din skærm foran os, er at du lader word søge efter en fil enten uden navn eller med et navn der ikke hedder *.*
* er et såkaldt Wild Card der viser alle filnavne. Hvis filnavnet er sat til XX.doc kan du kun se de filer der hedder XX.doc.

Er filnavnet sat til *.*?
Avatar billede egonspock Seniormester
16. januar 2000 - 01:16 #5
Men hvorfor er spørgsmål om filhåndtering i windows 3.11 stillet under Word? Det bidrog vist mere til forvirring end til opklaring, og mit svar var dermed vist overflødigt.
Køb dig hellere en ny computer, Overgaard, Uden et MS-styresystem. Det vil gøre dig til et gladere menneske.
Avatar billede teknik Juniormester
27. maj 2000 - 16:41 #6
>> Egonspock  du har ret det er lidt på afveje det her.
Genvejen til filhåndtering er godt nok en del af office pakken, men selve programmet stammer jo egentlig fra Win 3.11.
Så egentlig har det ikke noget med word at gøre.
Men svaret må vist være:
Sæt "Navn" til *.* som egonspock siger, blot skal det være i den relevante box.
I "Filhåndtering" sidder denne box i
menuen -Vis, under punktet
-efter filtype.