Avatar billede ingeborre Nybegynder
15. maj 2003 - 19:39 Der er 4 kommentarer

Prisen paa oprettelse af en mobil telefon

Jeg kommer til Danmark i juni og skal bruge en mobil telefon i ca. 5 måneder. Hvad er den billigste måde at gøre det paa? Hvad vil en telefon plus abonnement koste?
Venlig hilsen
Inge Borre
Avatar billede tkmbh Nybegynder
15. maj 2003 - 19:43 #1
Du kan købe nye telefoner for et par hundrede kroner og derunder inkl. abb. Spørgsmålet er bare hvor meget du taler og dermed hvilket abb. du skal vælge.
Avatar billede arne_v Ekspert
15. maj 2003 - 19:48 #2
Det svar kan man da ikke umiddelbart svare på.

Det afhænger da rigtigt meget af, hvor meget du skal tale, hvor
mange SMS du skal sende, hvem du skal ringe til.

Det er en jungle.

Men lad mig komme med et specielt forslag. Køb en telefon som du kan lide,
køb taletid f.eks. hos Telmore (reelt firma ifølge personlig erfaring),
brug det mens du er her og tag den gode telefon med dig hjem !
Avatar billede tkmbh Nybegynder
15. maj 2003 - 20:10 #3
Hvis den skal fungere som fastnet telefon har Orange et abb. der passer, hvis du bare skal tale billigt og har mulighed for at tanke op på nettet ja så er der som arne siger Tellmore eller CBB. (www.tellmore.dk) eller (www.cbb.dk).
Hvis du ikke skal bruge den ret meget kan du købe en brugt på www.dba.dk og så bare for oprettet et abb. der passer dig hos en af de mange udbydere der findes.
Avatar billede monzter Nybegynder
16. maj 2003 - 14:29 #4
Hvorfor skal du kun bruge den i 5 mdr. hvis det er fordi du så skal ud af landet igen, så kunne du jo købe en der også virker i udlandet, de koster lidt mere, men så kan den jo også bruges i udlandet.