Avatar billede sorte_slyngel Nybegynder
15. maj 2003 - 16:11 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

bleasere gaar amok

Hej jeg ejer en ACER travelmate bearbar computer, der paa det sidste har larmet som sindsygt. Nu er den saameand ogsaa begyndt at lukke computeren ned i tide og utide. Jeg er neasten 100% sikker paa at det har nogt at gore med bleaseren.

Kan man rense den eller via XP styresystemet gaa ind og kontrollere den.

Er der overhovede noget jeg selv kan gore eller skal jeg aflevere den hos min forhandler?

Er der nogen somhar haft samme problem og hvordan er det blevet lost.

Undskyld stavningen, da jeg sidder paa en international tastatur.
Avatar billede the_collector Novice
15. maj 2003 - 16:17 #1
Det kunne lyde som om at cpu'en bliver for varm. Prøv at kontroller at hullet til blæseren ikke er stoppet til.
Avatar billede fido82 Nybegynder
15. maj 2003 - 16:23 #2
Hvis ikke du har mod på at skille din bærbare ad, så sakl du have den ind til en forhandler.
Hvis du har, åbner du din bærbare, finder ud af hvor stor blæseren er, finder en elektronikbutik, og køber en magen til, og så var det det
Avatar billede the_collector Novice
10. juli 2003 - 15:51 #3
Fandt du ud af problemet?
Avatar billede sorte_slyngel Nybegynder
11. juli 2003 - 13:39 #4
ja det der var galt var at selve bleaseren og spolen var gaaet i stykker. Hvordan aner jeg ikke, men garantien fixet det, dog lidt utrygt at vide ens bearbar, som jeg neasten ikke har transporteret rundt pludselig gaar istykker, men den er fixet nu og larmer ikke mere..Dejligt.