Avatar billede flapper Nybegynder
15. maj 2003 - 14:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Deling af kontaktersonmapper i Outlook

På mit arbejde bruger jeg Outlook 98.

For at lette overskueligheden har jeg sorteret mine kontaktersoner i en række undermapper under "Kontaktpersoner".

Jeg har givet én af mine kollegaer adgang (alle de tilladelser man kan give) til mine kontaktpersoner, men vedkommende kan stadig kun se "roden" og altså ikke hverken undermapper eller indholdet.

Hvordan gør man det.
Avatar billede -l_jogge_l- Nybegynder
15. maj 2003 - 15:06 #1
Få lavet en exchange server..... ellers kan du ikke...
Avatar billede flapper Nybegynder
15. maj 2003 - 15:16 #2
uden at jeg ved en masse om det så tror at jeg allerede at vi begge er koblet på en exchange server. Men det er måske ikke det du mener (som du kan se er jeg ikke den helt store haj til det her).
Avatar billede Slettet bruger
15. maj 2003 - 19:30 #3
Du kan kun give tilladelse til et niveau. Det du kan gøre, er at have kontaktpersonerne i en fællesmappe (delte mapper),når i har exchangeserver. Her kan administator så give jer begge tilladelse til at se, oprette o.s.v.

Her vil i begge kunne mappestrukturen. Administratoren kan give jer tilladelse til selv at oprette mapper og undermapper.