Avatar billede star-design Nybegynder
15. maj 2003 - 10:38 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Logo til mobildiskotek...

Hey,

Jeg mangler et nyt logo til mit mobil diskotek, Discotheque Star. Det nye logo, skal bruges til både firmatøj, visitkort, websiden osv. Jeg har allerede selv lavet et udkast, men det ville være rart med et par stykker at vælge imellem, så jeg er sikker på at jeg får det bedste logo, inden jeg bruger mange 1000 kr. på tøj. Der er ikke nogle egentlige krav til logoet, bortset fra at jeg et eller andet sted godt kunne tænke mig at web-adressen (star.dk) var en del af logoet, men det er ikke et krav. Logoet skal helst kunne gå til både sort og hvidt tøj.

Her finder I mit eget forslag:
http://disco-star.dk/star.dk.jpg

På forhånd tak...
Avatar billede Kengun Praktikant
15. maj 2003 - 11:11 #1
Avatar billede roma Nybegynder
15. maj 2003 - 22:57 #2
Try this:

Har dette billede i både mørk og lys udgave:
http://roma.users.whitehat.dk/album_pic.php?pic_id=23

Simpelt effektivt!
http://roma.users.whitehat.dk/album_pic.php?pic_id=24
Avatar billede star-design Nybegynder
18. maj 2003 - 17:35 #3
Ok, mange tak for jeres forslag indtil videre - Vil meget gerne have flere.

Jeg venter lige en uges tid og ser om der er kommet flere, inden jeg deler evt. point ud!
Avatar billede star-design Nybegynder
19. maj 2003 - 10:34 #4
>Kengun:

Har du mulighed for at lave billedet lidt større? Jeg skal nemlig printe de forskellige forslag ud i minimum A5 størrelse og viser til min tøjleverandør, og dit billede bliver meget grumset når jeg forstørrer det op.
Avatar billede Kengun Praktikant
19. maj 2003 - 11:25 #5
Sådan, samme link (klik refresh) :)
Avatar billede Kengun Praktikant
21. maj 2003 - 07:11 #6
Nå, hvordan går det så her?
Avatar billede Kengun Praktikant
23. maj 2003 - 14:59 #7
Hallo??
Avatar billede Kengun Praktikant
29. maj 2003 - 00:01 #8
. (prik) !!!!