Avatar billede buhhhh Nybegynder
14. maj 2003 - 19:39 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Arbejdsløs webdesigner søges et spændende job

Hej alle

Jeg søger en webdesigner, der gratis vil hjælpe mig med mit site.
What´s in it for me ? ? ? Du kan sætte sitet på din CV :-) og er med til at udvikle et site der skal konkurrere med de store ;-)

www.skibilligt.dk

Mvh skibilligt.dk
Avatar billede michael-k Nybegynder
14. maj 2003 - 19:42 #1
Det jo et tilbud der vil noget ;)
Avatar billede lademan Novice
14. maj 2003 - 19:45 #2
Haha - jeg tror sgu jeg kvitter alt for den der drømmetjans :-)
Avatar billede iphase Nybegynder
14. maj 2003 - 19:45 #3
damn en grim side! (sorry men det er den altså)
Gad vide om der er nogen arbejdsløse der vil spille al sin tid på det istedet for at søge job.

Desuden er det lidt lamt at få nogen til at lave en sej side helt gratis!
når der skal tjenes penge på sitet.. man burde få en bid af kagen.. intet er gratis her i livet..
Og klart at webdesignere er arbejdsløse hvis alle får lavet deres side gratis!
Avatar billede oasen Nybegynder
14. maj 2003 - 19:48 #4
Jo, hvis jeg får en royalty på 7% :)
Avatar billede michael-k Nybegynder
14. maj 2003 - 19:57 #5
iphase det kunne jo måske være derfor han søger en webdesigner.

Buhhh der skal altså noget mere info til. Dette her er for tamt, fortæl lidt om hvad ide du har, lidt om hvem du er, og hvad man skal lave, er det kun designet eller er det kodning programmering. Det her er for tamt og lyder som årets spøg.
Avatar billede lademan Novice
14. maj 2003 - 20:10 #6
Til gengæld virker hans nick meget troværdigt og samtidigt meget ambitiøst :-)
Avatar billede michael-k Nybegynder
14. maj 2003 - 20:11 #7
;)
Avatar billede buhhhh Nybegynder
14. maj 2003 - 22:31 #8
Nå okay der :-)

Ikke let at komme igennem herinde... men ok det hedder jo også eksperten.

Selvfølgelig går det lige i hjertet når man får at vide det er en grim side... har ellers brugt meget tid på den, men men men... Alle sites skal kravle før de kan gå.
Konceptet er stort set som det skal være, der skal ændres på udseendet og på funktionaliteten på siden. Ideer har jeg nok af, jeg kan bare ikke føre dem ud i livet. Ønsker ikke at lufte specielle ting idette forum, men selvfølgelig med den rette hjælper. Der vil være en "bid af kagen" til den rette når den tid kommer, men som sagt skal man kravle før man kan gå.

Det er næsten som en kontakt annonce på dating.dk, og nej I skal ikke sende et billede af jer selv. Jeg ville sætte pris på en samarbejdspartner fra Kbh. men ikke en betingelse.

Mit Nick r vist lige så godt/skidt som de flestes herinde.

Jeg forbeholder mig ret til at vælge blandt alle indkomne forslag og evt. forkaste dem alle ;-)

Jeg er tandlæge til daglig og har dette som hobby...... og ja jeg er bedre til tænder end webdesign som det fremgår

Mvh Buhhhhh
Avatar billede melao Nybegynder
14. maj 2003 - 22:44 #9
mail sendt
info@skigodt.dk
Avatar billede Slettet bruger
15. maj 2003 - 04:08 #10
Buhhhh>>Hvis du fixer mine tænder gratis så kan vi begynde at tale om det...
Avatar billede buhhhh Nybegynder
15. maj 2003 - 09:15 #11
Regin > Hvis du skal have fixet tænder skal du godt nok være en dygtig webdesigner ;-)
Avatar billede buhhhh Nybegynder
15. maj 2003 - 09:16 #12
Melao > Info@skibilligt.dk
Avatar billede melao Nybegynder
15. maj 2003 - 12:08 #13
sendt dertil så :)
Avatar billede buhhhh Nybegynder
27. maj 2003 - 15:12 #14
Prøver igen senere
Avatar billede michael-k Nybegynder
27. maj 2003 - 17:29 #15
Husk ldt mere info næste gang så ;)