Avatar billede mikkeltr Nybegynder
14. maj 2003 - 19:29 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Fjernbetjening til TV-kort

Hej... Jeg har i forvejen et udemærket Tv-kort fra Terratec, men jeg kunne godt tænke mig en fjernbetjening til det... Er det muligt? Hvis ja så hvor eller hvordan..

Mikkel
Avatar billede blebuks Nybegynder
14. maj 2003 - 19:46 #1
Det er det ikke så vidt jeg ved....
Avatar billede Slettet bruger
14. maj 2003 - 21:26 #2
Du kan købe adskillige IR-bokse til parallel/USB porten, som du så kan styre med enhver fjernbetjening.

På din PC installerer du så lidt software, som modtager disse signaler og laver dem om til kommandoer til dit TV-tuner program.

Jeg har selv købt et byggesæt fra www.brinck.dk til under 100 kr, og bruger så det gratis program Girder www.girder.nl til at styre min software. Det kan være lidt tricky at få til at virke, da det ikke er ret brugervenligt.

Så jo, det kan man godt.

Og til dig blebuks, så lægger man altså ikke et svar som det der, hvis man ikke ved noget kan man nøjes med en kommentar....
Avatar billede bartfreak Nybegynder
14. maj 2003 - 21:56 #3
måske hvis du køber et nyt. :O)
Avatar billede bartfreak Nybegynder
23. maj 2003 - 00:24 #4
fi du mit svar
Avatar billede mikkeltr Nybegynder
23. maj 2003 - 11:36 #5
El Barto <--- Har kigget hos brinck... Læg et svar!

Mikkel
Avatar billede mikkeltr Nybegynder
23. maj 2003 - 11:39 #6
Men kunne du ikke også lægge et link til det byggesæt du har købt?
(Er det ikke svært at samle?)
Avatar billede mikkeltr Nybegynder
30. maj 2005 - 23:41 #7
luk