Avatar billede rangerbs Nybegynder
14. maj 2003 - 19:27 Der er 3 kommentarer og
4 løsninger

Hvad synes i om mit design?

Hej eksperter...

Jeg vil godt høre hvad i synes om mit nye design
http://jeppedk.1go.dk
der er ikke sat tekst ind endnu, men det er bare selve designet jeg vil have ris/ros på...
evt. nogle ideér til hvad der kunne gøre det bedre..

også vil jeg gerne høre hvordan det ser ud i de forskellige opløsninger..

mvh Ranger

Ps: alle kommentare er velkomne :D
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
14. maj 2003 - 19:33 #1
den er skam cool nok - men måske er skriften lidt svær at læse

kører 1024*768 hvor den ser fin ud
Avatar billede michael-k Nybegynder
14. maj 2003 - 19:37 #2
1152x856

Designet ser okay ud, dog kan jeg ikke lide dit logo/banner, ligner et eller andet syre trip.  Cool effekt det med at det skifter farve.

Dine knapper er lidt svær at se da du har den samme effekt som baggrund. Er enig med metal manden at teksten er lidt svær at læse.
Avatar billede goat4dinner Nybegynder
14. maj 2003 - 19:52 #3
Jeg kan godt lide dit design.. Jeg har lagt mædrke til du har brugt en flash fil i toppen. Det du kunne gøre for at din banner i toppen af siden ser lidt mere smart ud er... Når du har lavet dit billede i dit billede redigerings program fx photoshop kan du som regel tone farverne som du vil have dem.. og på den måde lave et billede med sort/hvis skala og et med ønsket farve. Derefter tage begge billeder ind i flash og lave en blid fade effect mellem dem.

En anden ting jeg synes ser lidt underligt ud er at der står "the end" nede i bunden. er det dit site navn el. fordi man har nået bunden af siden... og hvis det er bunden af siden grunden så hellere undlade det...

Du er velkommen til at sende en mail hvis du har videre brug for hjælp... opløsningen passer fint. har testet den i 1024/1152/+++
Avatar billede r.hegaard Nybegynder
14. maj 2003 - 19:52 #4
OK. Synes dog ikke om billedet i toppen...
Avatar billede rangerbs Nybegynder
14. maj 2003 - 22:36 #5
takker for feedback ;D

goat4dinner --> vil du være så venlig at finde en tutorials til det :D Det lyder nemlig som om at det bliver bedre på den måde ;D

michael-k --> hehe.. "syre trippet" er fordi jeg synes siden skulle "peppes" lidt op, men er det nødvendigt tror du?

metal hansen --> Ok, prøver at eksperimentere med skriften :D

håber der kommer flere kommentare :D
og ser frem til noget mere ris/ros ;D

mvh Ranger
Avatar billede michael-k Nybegynder
15. maj 2003 - 11:49 #6
Syntes det er for meget ;)  men du har ret det kan godt bruge lidt peppen op. Det virker en smule ensformig
Avatar billede rangerbs Nybegynder
15. maj 2003 - 21:22 #7
Er der ikke flere som har nogle kommentare?

goat4dinner --> Vil meget gerne have en tutorial hvis det er muligt