Avatar billede Slettet bruger
14. maj 2003 - 19:22 Der er 1 løsning

2 stk messenger på samme maskine

Har nogle haft problemer med at installere en nye mesenger på en XP-maskine?

Jeg har XP Professional og i denne ligger mesenger jo i selve styresystemet, jeg har så downloaded Messenger nr. 5, men lige pludselig kører jeg både med den gamle og nye messenger...

Hvordan fjerne jeg den gamle? Jeg vedt godt at man kan fjerne den i tilføj og fjern programmer, men der står kun den nye og ikke den gamle?

Hjælp
Avatar billede goat4dinner Nybegynder
14. maj 2003 - 19:42 #1
Jeg kan huske jeg havde samme problem... men jeg mener jeg statede med at gå ind i start menuen. og vælge msconfig. så valgte jeg start fanebladet og slog fluebenet fra uden for windows messenger...

Problemet ligger i at microsoft ejer msn og kan frit inkludere en messenger i deres windows... problemet opstår når man finder ud af at msn messenger er bedre og hellere vil have den... Man installerer og finder så ud af at man kan ikke afinstallere windows messenger... HVAD HAR JEG GJORT??? jeg undladte at afinstallere den gamle windows messenger men sørgede for den ikke startede op når jeg tændte min compputer. derefter startede jeg MSN Messenger op og gik ind i options og bad den om at starte op hver gang jeg tændte computeren...