Avatar billede slowhand15 Nybegynder
14. maj 2003 - 18:08 Der er 15 kommentarer

www.tewo.dk konstruktiv kritik

Hej
Jeg kunne godt tænke mig lidt konstruktiv kritik af min side. I er selvfølgelig også velkomne til at skrive i mit forum.
På forhånd tak

Kristian
Avatar billede rangerbs Nybegynder
14. maj 2003 - 18:13 #1
link?
Avatar billede rangerbs Nybegynder
14. maj 2003 - 18:14 #2
Det står jo også oppe i spm. ;D
Avatar billede smooth Nybegynder
14. maj 2003 - 18:14 #3
Avatar billede smooth Nybegynder
14. maj 2003 - 18:17 #4
Kun nye web dudes har en pris liste på ders side..

Man KAN IKKE LAVE EN FAST PRIS PÅ PHP SIDER ELLER ANDET..
Avatar billede rangerbs Nybegynder
14. maj 2003 - 18:29 #5
Jeg kan godt li' din side... især dit valg af farver synes jeg godt om :D

Men jeg har stadigvæk ikke fundet den tutorial de snakker om :D
Avatar billede cdm_kiwie Nybegynder
14. maj 2003 - 18:31 #6
smooth << du skal vel ikke bestemme hvordan han vil køre sin foretning.
Avatar billede fangel Nybegynder
14. maj 2003 - 18:35 #7
damm... prøver i faktisk at sælge jeg selv med dn side? lugter langt væk af "jeg er 14 år, og jeg kan lave side til dig, sort endda" ;) (jeg har ingen idee om jeres alder, så tag det ikke for personligt)

kig lidt på www.useit.com/alertbox/ læs nogle af hans guidelines... fx er links som:

"send en mail til os _her_" totalt forbudt... linket burde være sådan her "kontakt os ved at _sende en mail_ til os" eller lignene

---

"avanceret PHP kodning ved hjælp af MySQL database"... øhhh... ved hjælp af... forstår ikke helt.... errr... du kan kode PHP, og du kan få det til at skrive til / læse fra en database... man programmere ikke PHP ved hjælp af MySQL...

"Grafisk designer I flash, photoshop og 3dsmax" - hujj, han må have mange penge ;) software for mindst 18.000 kr!

"online som offline" - hvad, jeg spørger HVAD laver i offline ? ? ? fremgår ingen steder!

---

chart logoer pynter ikke

---

siden er ikke skriver i VALID HTML...
http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.tewo.dk%2Findex.php%3Fpage%3Dhome

godt være i bruger stones webwriter, men man skal stadig tænke sig om, og lave korrekt kode...

---

det var vidst lige det jeg kunne komme på ;)

Morten
Avatar billede fangel Nybegynder
14. maj 2003 - 18:42 #8
hov... der er mere:

"kraftfulde databasestyrede kodesprog PHP" - IGEN, PHP er altså ikke database styret! og det bliver det aldig!
du kan få PHP til at samarbejde med databaser, men du kan aldrig få en database til at styre PHP!

"Oplev hvordan vi blander PHP med Flash" - har i da noget Flash der blever genereret af PHP, eller i det mindste modtager parametre fra PHP ?

jeg vil meget gerne se ex.

Morten
Avatar billede slowhand15 Nybegynder
14. maj 2003 - 18:49 #9
Tak for jeres fantastiske og konstruktive svar! Eller noget...
Tag jer sammen, jeg bad om konstruktiv kritik ikke om at i prøvede at finde alle fejl og så bare svine det til. Men noget af det kan jeg bruge, tak for DET.
Avatar billede fangel Nybegynder
14. maj 2003 - 18:53 #10
slowhand => ja, det er kritisk, men alt er begundet, og jeg synes seriøs du burde ændre det... det vil fremstå mere prof. for folk med forstand på sagen...

SÅ, tænk lidt over min kritik... ja, den er hård... men også retfærdig (det meste af det i hvert fald, undskyld for resten... blev bare lige optaget af det)

Morten
Avatar billede slowhand15 Nybegynder
14. maj 2003 - 19:54 #11
Jeg kan godt se hvad du mener i meget af det du siger og vi vil rette en del af det. Udover det kunne jeg godt tænke mig at hører nogle kommentarer til designet...
Avatar billede fangel Nybegynder
14. maj 2003 - 20:29 #12
meget pænt, men måske lidt tungt for langsomme forbindelser, men har ikke tjekket...

men jeg ville nok dele det op i to dele:

1) webdesign, programmering
2) forum og tutorials

da det er lidt mæreligt at et webdesigns firma har et forumet...

---

ville måske lave en side hvor man kunne vælge flash fra, da det er så lidt det bruges til... (evt. noget JS der ser om flash er inst.)

Morten
Avatar billede slowhand15 Nybegynder
14. maj 2003 - 20:51 #13
Vi har snakkede om det engang, men det er ligesom blevet udskudt. Lige i øjeblikket er vi ved at lave en flashside, så kan den ene af dem fungere som forretningsside.
Avatar billede jaesper Nybegynder
20. juni 2003 - 16:39 #14
En flot side generelt. Jeg kan dog ikke lide siden "projekter". Den skilller sig ud fra alle de andre ved at der kun er tre links og intet andet.
Avatar billede slowhand15 Nybegynder
21. juni 2003 - 14:36 #15
Jeg er helt enig og jeg vil ændre det lige nu :)
Tak for kommentaren..