Avatar billede kruger Nybegynder
23. august 1999 - 15:23 Der er 12 kommentarer

Sjov med genvej

Hvis jeg taster et 8-tal (ikke på det numeriske tastatur) mens jeg står i et office program, og samtidig har stifinderen kørende i baggrunden, aktiveres denne når jeg taster "8"
Hvordan f..... undgår jeg det??
Avatar billede Slettet bruger
23. august 1999 - 15:49 #1
Jeg har haft lignende problem, det er en fejl ved Windows. Prøv at genstarte computeren det plejer at hjælpe.
Avatar billede kruger Nybegynder
23. august 1999 - 15:51 #2
Det hjælper desværre ikke
Avatar billede Slettet bruger
23. august 1999 - 15:55 #3
Det var uheldigt. Som en sidste udvej kan du geninstallere Win9x men det er kun en nødløsning.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
23. august 1999 - 15:58 #4
jeg har ikke oplevet det, men det kunne lyde som om CTRL, ALT eller WIN har status af at være trykket ned... windows har problemer med at finde ud af sådanne ting nogen gange... man ordner det ved at trykke på dem igen...
Avatar billede kruger Nybegynder
23. august 1999 - 16:04 #5
Desværre. Den har jeg også været på. Det hjælper heller ikke. Jeg nægter at installere win igen på 10 maskiner.
Avatar billede Slettet bruger
23. august 1999 - 23:44 #6
Har du prøvet at genindstallere office? Er det ved alle maskiner, eller er det en tast som hænger.
Avatar billede Slettet bruger
24. august 1999 - 08:45 #7
Jeg nægter at installere win igen på 10 maskiner. Det kan jeg godt forstå!
Avatar billede kruger Nybegynder
24. august 1999 - 08:53 #8
Til Kharder
Det er 10 - 12 maskiner.
Det værste er at jeg har haft løst det engang. Jeg kan bare ikke huske hvad jeg gjorde. Det er også et år siden
Avatar billede anke Nybegynder
30. august 1999 - 19:42 #9
Gå ind under hjælp til handicappede > taster. Det er sikkert her du har sat en flueben.
/anke
Avatar billede anke Nybegynder
30. august 1999 - 19:43 #10
en flueben = et flueben
Avatar billede kruger Nybegynder
31. august 1999 - 08:27 #11
Det har jeg haft fat i, og det var heller ikke det.
Avatar billede chick Nybegynder
04. september 1999 - 22:40 #12
Prøv at tildele en eller anden makro den genvejstast og se om du kan lave en makro der akriver 8?