Avatar billede slumremand Nybegynder
14. maj 2003 - 15:06 Der er 13 kommentarer

Genvejs taster

Hvordan disabler jeg genvejs taster? Skal af med ctrl+esc i et specielt program, men det gør ikke noget hvis den forsvinder helt...

Har siddet og kigget efter den i et stykke tid, men kan ikke finde den :P
Avatar billede blebuks Nybegynder
14. maj 2003 - 15:06 #1
kan man ikke......
Avatar billede slumremand Nybegynder
14. maj 2003 - 15:08 #2
w00t... det kan sq ik være rigtigt... :(

Der må være noget man kan gøre... endnu en grund til at skifte til linux...

/me sætter et hak til på blokken
Avatar billede -l_jogge_l- Nybegynder
14. maj 2003 - 15:11 #3
Tjaaa... hvilket program er det???
Avatar billede slumremand Nybegynder
14. maj 2003 - 15:16 #4
et spil :)
Avatar billede fromsej Praktikant
14. maj 2003 - 15:16 #5
blebuks>>Du læner dig kraftigt op af en anmeldelse, hvis du ikke stopper med dine "indlæg"!
Avatar billede slumremand Nybegynder
14. maj 2003 - 15:17 #6
cmon... forsvandt den feature virkelig med win95???

det kan sq ik være rigtigt
Avatar billede fromsej Praktikant
14. maj 2003 - 15:22 #7
Det kan sikkert lade sig gøre, jeg ved bare ikke hvordan.
Til gengæld har jeg anmeldt Blebuks nu, han bliver ved med at chikanere i alle mulige spørgsmål.
Undskyld spam.
Avatar billede lrd Nybegynder
14. maj 2003 - 15:26 #8
Oz anmeldt herfra!!

Sorry for spam
Avatar billede slumremand Nybegynder
14. maj 2003 - 15:26 #9
jeg fatter ikke at microsoft har fjernet den feature...

hvis den ikke er fjernet så skriv venligst hvordan jeg finder den  :)

jeg leder efter en anden vej rundt om problemet :P
Avatar billede cp1 Nybegynder
16. maj 2003 - 14:52 #10
måske er der någet du ka bruge her
http://www.passmark.com/products/keytest.htm
Avatar billede dellevela Nybegynder
16. maj 2003 - 14:55 #11
hmm hvorfor er det præcist at du vil have alt+ecs tasten væk er det fordi at de bruges i spillet kan du jo bare ændre controlerne i spillet!
Avatar billede lrd Nybegynder
12. juli 2003 - 14:20 #12
Få nu givet feedback her eller luk tråden!!
Avatar billede slumremand Nybegynder
15. juli 2003 - 23:52 #13
Det er ikke fordi det bruges i spillet (doh? hvor dum tror du jeg er)

Jeg vil bare have disablet nogle tastatryk mens jeg kører et specielt program. Jeg ved det var muligt i win 95 (højreklik på ikonet, egenskaber, der var der en menu hvor man kunne vælge hvilke tryk som alt+tab, alt+esc osv. der var aktive når dette prog. kørte.)

Jeg vil bare vide om dette er muligt endnu, eller om også denne feature forsvandt i farten.