Avatar billede nako Nybegynder
14. maj 2003 - 13:16 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

mail form

Jeg har lavet et site hvor jeg har en form som man skal kunne bestille over, da jeg havde lavet den ville den have et script for at virke... det skulle den da ikke i frontpage !??... hvad filen gør jeg nu !??
se testsite her http://hjem.get2net.dk/radbjerg-keramik/genbestil-ny.htm
Jeg er ikke den store programør, så det skal nok skæres ud i pap og laves på den letteste og simpelste måde.
Avatar billede miss-g Seniormester
14. maj 2003 - 15:05 #1
Ved ikke om den brokker sig fordi du ikke har skrevet noget i action feltet i form.

Markér for, så kan du se indstilingerne på properties paletten.

I min form (under action) har jeg stående:

mailto:griths@hotmail.com

Det er den adresse formularen skal sendes til. Se om det hjælper *S*
Avatar billede miss-g Seniormester
14. maj 2003 - 15:06 #2
Markér for = markér form *G*
Avatar billede nako Nybegynder
14. maj 2003 - 15:43 #3
hvis jeg skriver en mailto add, så sender den det over outlook, samt det er som en vedhæftet fil ! Det jeg skal bruge er at man kan sende det direkte fra siden !
Avatar billede jakobscafe Nybegynder
14. maj 2003 - 17:32 #4
Din udbyder skal understøtte en eller anden form (!) for Form Mail eller ASP mail for at du kan sende en mail fra en hjemmeside, uden at bruge emailprogrammet.
Prøv at søge under Support og get2net's hjemmeside efter formmail evt.
Det er principielt meget nemt - men det kræver at udbyderen understøtter det, eller du f.eks. ser på bravenets gratis formularer.
mvh