Avatar billede nhs Nybegynder
14. maj 2003 - 09:39 Der er 70 kommentarer og
2 løsninger

Jeg har fået en advarsel på handelsskolen

Hej eksperter.

Jeg har et problem.

Jeg går på handelsskolen. Jeg har fået en skriftlig advarsel af min uddannelsesleder.

For at gøre en lang historie kort. Så kaldte min lærer mig latterlig, hvorefter jeg gik helt hen til hende og spurgte hvad hun kaldte mig.

Jeg blev derefter smidt ud af timen. Næste dag skulle jeg snakke med uddannelseslederen på skolen. ( ca. en halv time siden)
Han gav mig en skriftlig advarsel, for at have udvist truende adfærd over for en lærer. Han siger den skal underskrives INDEN 1 time, ellers smider han mig ud af skolen =(

Mit spm er nu:
Kan han det ??
Hvilke rettigheder har jeg som elev, der lige har fået en advarsel...SKAL jeg underskrive den inden 1 time....kan jeg KRÆVE betænkningstid osv...

Jeg ville gerne have nogle link, der kan dokumentere mine rettigheder.

Håber på seriøst svar =(

PS: Der er ca. en halv time til jeg skal have den underskrevet, så jeg er derfor i tidsnød =(

/nhs
Avatar billede soreno Praktikant
14. maj 2003 - 09:43 #1
Underskriv den og find ud af dine rettigheder bagefter.
Avatar billede nhs Nybegynder
14. maj 2003 - 09:44 #2
Tjoooo....det vil jeg jo nok gøre, hvis jeg ikke når at få svar =(

/nhs
Avatar billede lrd Nybegynder
14. maj 2003 - 09:47 #3
Er helt enig med soreno. Var selv som yngre ude i dette problem :-))

Det endte dog med det gik i sig selv igen
Avatar billede backside Nybegynder
14. maj 2003 - 09:47 #4
Du er vel blevet "truet" til at skrive under.....  ;)
Hvis nu nogen skulle sige at du jo havde accepteret ved at skrive under.
Avatar billede lrp Nybegynder
14. maj 2003 - 09:48 #5
Hvis du er under 18 år er din underskrift ikke juridisk bindende. I så fald skulle du roligt kunne skrive under... Umiddelbart vil jeg mene, at skolen burde bede dine forældre/værge om at underskrive advarslen.
Avatar billede soreno Praktikant
14. maj 2003 - 09:48 #6
I stedet for at tage sagen i egen hånd, burde du gå til uddannelseslederen hvis du følte dig uretfærdigt behandlet af din lærer.

Selvjustits er ikke smart...
Avatar billede bufferzone Praktikant
14. maj 2003 - 09:49 #7
lærer mig latterlig, hvorefter jeg gik helt hen til hende og spurgte hvad hun kaldte mig> I min verden er dette "truende adfærd" hævet over en hver tvivl. Hvad med lærerens rettigheder. Jeg tror du står dig bedst ved at underskrive sedlen, holde meget lav profil, og undlade at optræde truende i fremtiden.

Husk respekt er en tovejsting og respekt kan ikke trives i et miljø af trudsler (udtalte eller ikke udtalte). Hvis du respektere din lærers mening og ret til at finde dig latterlig, så kan I diskutere grunden til dette og komme videre, trusler hjælper ingen og udelukker respekt
Avatar billede lrd Nybegynder
14. maj 2003 - 09:49 #8
At "true" en lærer at vel heller ikke særlig normalt ligemeget hvad og hvodan det hele opstod. Har et princip og det er at man altid kan tale sig udaf af problemet og kan man ikke det så LØB :-)
Avatar billede lrd Nybegynder
14. maj 2003 - 09:52 #9
Det var jo nok oz en grund til hun kaldte dig latterlig.
Kan sq godt forstå det kan være svært at være lærer overfor en flok umulige unger. At stille sig truende op foran sin lærer vil jeg kalde "latterlig" :-)
Avatar billede backside Nybegynder
14. maj 2003 - 09:53 #10
Det er jo svært at se hvordan det hele hænger sammen, der er jo som regel to forskellige sider af sagen.
Vi har kun hørt den ene. Du kan ikke udtrykke helt precist hvordah tonefaldet var da du sagde det, og det kan gøre en stor forskel.
Avatar billede b.b Nybegynder
14. maj 2003 - 10:10 #11
Og hvorfor kaldte hun dig lattelig, hvad er forhistorien.
Er desuden helt enig med bufferzone <citat>hvorefter jeg gik helt hen til hende og spurgte hvad hun kaldte mig</citat> det er også i min verden truende adfærd....
Avatar billede hhjensen Nybegynder
14. maj 2003 - 10:14 #12
Avatar billede hhjensen Nybegynder
14. maj 2003 - 10:16 #13
Samme lærer?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
14. maj 2003 - 11:18 #14
Husk at det er et PRIVILEGIE at gå på en handelsskole. Det er staten der gør DIG en tjeneste, ved at betale for din dyre uddannelse. Det mindste man kan gøre er vel at indordne sig under de normer der stilles af uddannelsesstedet. Uanset om man er enige heri eller ej.

Jeg ved det lyder lidt hårdt. Men her holder jeg i allerhøjeste grad på, at hvis ikke man kan lide lugten i bageriet.... Det er jo trods alt mig der er med til at betale for din uddannelse.

Nu skal det også lige tages med, at vi ikke kender historien bag. Jeg ved ikke hvad grunden er til at læreren kalder dig "latterlig". Er det en dybt uretfærdig grund, bør du gå til forstanderen (eller elevråd) med dette. Der kommer intet godt ud af at handle på egen hånd. Men er der en grund til hendes udsagn... well... så er det eneste du kan gøre at acceptere det. Eventuelt vende problemet med hende i en pæn tone.
Avatar billede kenp Novice
14. maj 2003 - 14:02 #15
tag dog og kontakte din organisation på området :) www.handelselever.dk det er en elevorganisation som dækker handelsskolen, de ved da noget om det, hvilke regler der er med mere.
Avatar billede fromsej Praktikant
14. maj 2003 - 14:06 #16
Hvad er vigtigt her din uddannelse eller nogle principper, skriv dog under, accepter advarslen og kom videre.
Så kan du på et senere tidspunkt bede om en samtale med din lærer og skoleinspektør, evt. sammen med et medlem af elevrådet for at få redet trådene ud.
Avatar billede lrd Nybegynder
14. maj 2003 - 15:37 #17
Damn mit skulle ikke have været et svar. Sorry opretter
Avatar billede kenp Novice
14. maj 2003 - 19:09 #18
hvad er der nu galt siden du afviser alle svar?
Avatar billede fromsej Praktikant
14. maj 2003 - 19:09 #19
Det er nok fordi vi ikke kørte op og brændte skolen ned til grunden.*G*
Avatar billede backside Nybegynder
14. maj 2003 - 19:15 #20
Måske også nhs skulle finde et andet forum?
Et uddrag af nhs´ oprettede spørgsmål:

Jeg har fået en advarsel på handelssk... 100 Diverse: Fri debat 18
Matematik 30 Diverse: Fri debat 14
Engelsk opgave :o) 200 Diverse: Fri debat 21
Engelsk opgave :o) 200 Diverse: Fri debat 42
Engelsk opgave :o) 200 Diverse: Fri debat 6
Sange omkring miljø 30 Diverse: Fri debat 3
Nazi baggrund 60 Diverse: Fri debat 4
En lille Engelsk oversættelse :O) 100 Diverse: Fri debat 5
Bilka hadeside 5 Diverse: Fri debat 16
Powergrab ( par-filer) 60 Diverse: Fri debat 6
Fra Bin-fil til avi eller divx ??????? 60 Diverse: Fri debat 32
Tysk Opgave 60 Diverse: Fri debat 5
Tysk Opgave 200 Diverse: Fri debat 3
Hvilke rettigheder har jeg ? 60 Diverse: Fri debat 11

Ikke just en overvældende IT interesse der vises her.
Avatar billede nhs Nybegynder
14. maj 2003 - 19:17 #21
I er da godt nok for langt ude!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg går sgu da ikke op til en lærer, for at spørge hende direkte op i ansigtet hvad det var hun kaldte mig, UDEN at der er en helvedes god grund til dette.

1. Hun har kørt på mig og nogle andre for klassen i et godt stykke tid nu.
2. Hun bliver ved med at ignorere når jeg prøver at deltage i timen.
3. Hun smider mig ud af timen UDEN grund ( JA FORHELVEDE....DET ER UDEN GRUND, så bare spar jer) Næsten hele klassen sidder og siger at det ikke var mig, og alligevel ryger JEG ud.
4. Vi har kun haft hende i 2 måneder, og hun har halvveret min karakter, i forhold til hvad den gamle lærer gav mig
5. Hun gav mig 03 for en opgave, fordi at jeg havde brugt en anden model end de andre. ( jeg fandt så bagefter ud af, at der var et par andre der havde brugt den samme model som jeg... (DE HAVDE FÅET 9-10 ca.)
5. Vil jeg spørge hende om noget der ikke liiiiige passer ind i "hendes program", så HVÆSER hun bare at det gider hun ikke diskutere med mig.

Jeg kunne nævne 100 andre punkter, men gider ikke da jeg efterhånden har erfaret hvilke "hellige" personer eksperten består af.
Hver gang man kommer med et seriøst stillet spm, så er de eneste svar sgu kun :
negative svar
moralprædiker
tvivlende på hvad siger

DET ER FANDME FOR IRRETERENDE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede nhs Nybegynder
14. maj 2003 - 19:20 #22
BACKSIDE >> DU ER HERMED ANMELDT FOR AT KOMME MED URELEVANTE TING I MIT SPM.

HVIS DU IKKE KAN LIDE DET JEG LAVER PÅ EKSPERTEN, SÅ KAN DU SKRIVE TIL ADMIN, ELLER ANMELDE MIG, SÅ VIL EN CO-ADMIN TAGE STILLINGTIL OM JEG KAN VÆRE PÅ EKSPERTEN
Avatar billede backside Nybegynder
14. maj 2003 - 19:20 #23
Kan du ikke li´ lugten......

Du har fået en god debat, det pis du fyrer af der holder ikke.
Avatar billede kenp Novice
14. maj 2003 - 19:23 #24
NHS -> det kan godt være at du ikke kunne lide mit svar, men det link til Landssammenslutningen af handelsskoleelever som er en organisation til netop at hjælpe elever, det kan jeg ikke forstå du afviser. de kan fortælle dig om reglerne for hvordan elever og lærer skal forholde sig til hinanden.
Avatar billede backside Nybegynder
14. maj 2003 - 19:23 #25
"Vi beskæftiger os med udveksling af viden på kryds og tværs, mellem mennesker og virksomheder indenfor IT"

Der går du vist ikke ind under.
Du bryder også reglerne ved dit sidste indlæg.
Avatar billede nhs Nybegynder
14. maj 2003 - 19:25 #26
nanoq >>> Det er jo trods alt mig der er med til at betale for din uddannelse.

Det er noget pis at fyre af.

1. Jeg betaler sgu da også selv min uddannelse ( gennem mit arbejde naturligvis)
2. Hvis du vil tude over hvad dine skattepenge bliver brugt til, hvad så med alle dem er er på bistand og bare drikker dem op på torvet osv...

Jeg tror vist ikke at jeg "spilder" dine skattepenge, fordi at jeg ikke kan acceptere en lærer, der behandler mig som et svin
Avatar billede fromsej Praktikant
14. maj 2003 - 19:25 #27
Hvis vi "hellige" personer irriterer dig så meget, så er en ganske simpel løsning på det.
Slet din bruger.
Du spørger om vores mening, vi giver dig vores mening, at det så måske ikke lige var det du regnede med er bare ærgerligt!
Avatar billede nhs Nybegynder
14. maj 2003 - 19:28 #28
kenp >> Det var en fejl med dig. Jeg så ikke du havde lagt et svar.
Du er velkommen til at lægge et igen =)

Backside >> Hvilket spm snakker du om ??? Desuden er det IKKE et krav at man SKAL oprette spm omkring IT. ( Derfor er Fri debat her på eksperten)
Hvis du mener den skal fjernes, så kan du lave et spm under Eksperten / forslag

Fromsej >> Der findes heldigvis mange andre mennesker, der sagtens kan svare positivt på sådanne spm
Avatar billede fromsej Praktikant
14. maj 2003 - 19:30 #29
Hvorfor afviser du her:14/05-2003 14:02:36
Det er da et link der virkelig kan hjælpe dig, men det var måske for besværligt at efterprøve?
Avatar billede kenp Novice
14. maj 2003 - 19:30 #30
mange tak :)
Avatar billede backside Nybegynder
14. maj 2003 - 19:32 #31
nhs>> Ja, hvilket spm?
Avatar billede nhs Nybegynder
14. maj 2003 - 19:32 #32
fromsej >> Du er godt nok hurtig hva.

Prøv læse indlæg:
Kommentar: kenp

og mit svar til det:

Kommentar: nhs
Avatar billede fromsej Praktikant
14. maj 2003 - 19:33 #33
Nhs>>Hvad negativt var der ved min kommentar?
Jeg prøvede at hjælpe dig indenfor den tidshorisont du selv havde afsat, der var altså ikke tid til at finde en masse paragraffer og ting frem, som alligevel ikke ville have hjulpet dig en tøddel.
Det er skolen der bestemmer hvem der skal gå på den, ligesom det er arbejdsgiveren der bestemmer hvem han vil have ansat.
Avatar billede nhs Nybegynder
14. maj 2003 - 19:33 #34
Backside >>

Kommentar: backside
14/05-2003 19:23:21    "Vi beskæftiger os med udveksling af viden på kryds og tværs, mellem mennesker og virksomheder indenfor IT"

Der går du vist ikke ind under.
Du bryder også reglerne ved dit sidste indlæg.

Øhhhhhhhh, HVILKET INDLÆG ??????????????????????????
Avatar billede backside Nybegynder
14. maj 2003 - 19:35 #35
"Du bryder også reglerne ved dit sidste indlæg."
Ja, ved sidste indlæg du skrev inden jeg skrev ovenstående.
Den burde ikke være svær at forstå for almindelige mennesker.
Avatar billede nhs Nybegynder
14. maj 2003 - 19:35 #36
fromsej >> Jeg har heller ikke sagt at DIN kommentar var negetiv, men der var jo bare ikke nogle link, som jeg efterlyste.

DERFOR afviste jeg det
Avatar billede backside Nybegynder
14. maj 2003 - 19:39 #37
Jeg afmelder dette, så hvis admin har noget at sige til mig får jeg det vel på mail.
Det pis her gider jeg ikke bruge tid på.
Avatar billede fromsej Praktikant
14. maj 2003 - 19:40 #38
Grunden til der ikke var nogle links, var at jeg ikke havde nogen, derfor lavede jeg det også som en kommentar, der var absolut positivt ment, og blev altså lettere mopset over den svada vi får i hovedet her:14/05-2003 19:17:10
Det synes jeg ikke du kan tillade dig at sige til folk der prøver at hjælpe dig og rådgive dig.
Du skal regne med at mange af os er en del ældre end dig, og har en del erfaring i at omgås andre mennesker med respekt, samt et ønske om at få respekt fra andre.
Avatar billede nhs Nybegynder
14. maj 2003 - 19:44 #39
backside >> Jeg ved OVERHOVEDET ikke hvad du taler om.

Jeg vil MEGET gerne vide, hvordan jeg har overtrådt reglerne !!!!!!!

/nhs
Avatar billede popsy Novice
14. maj 2003 - 23:32 #40
hmmm, nhs> Er du nu igen i gang med at anmelde folk som deltager i dine debatter, med en anden mening end dig selv?

Tror du skal lære at indordne dig under bestående systemer og regler, både på eksperten, og på din skole.
Samfundet i det hele taget, består af en masse regler og meninger, jo før du får lært at følge reglerne, og acceptere andres meninger, jo før får du et godt skoleliv!
Avatar billede lrd Nybegynder
15. maj 2003 - 07:29 #41
Sikke et tovtrækkeri! Hvorfor blive ved med at diskutere dette.
Avatar billede backside Nybegynder
19. maj 2003 - 09:00 #42
Er det lukketid?
Avatar billede lrd Nybegynder
22. maj 2003 - 20:57 #43
Så er det oz snart en advarsel herfra *LOL*
Avatar billede fcs Novice
03. juni 2003 - 11:06 #44
Nhs>> Husk at lukke spørgsmålet.

Backside>> Kategorien er "Fri debat", så der er nok ikke så meget at komme efter. Hvis du synes at det er et latterligt spørgsmål, så lad være med at svare eller anmelde det vhis du mener at det bør lukkes/slettes.

Alle>> Tag en dyb indånding, nyd det gode vejr (så længe det varer) og smil til hinanden. Livet er for kort til at være sur (o:

Hygge

FCS/Coadmin
Avatar billede lrd Nybegynder
03. juni 2003 - 11:12 #45
Kloge ord FCS.
Jeg har anmeldt en vis hr. golden-dream og ved dette burde være nok men kunne du ikke få lidt styr på denne tråd inden den løber over :-)

http://www.eksperten.dk/spm/359934

Undskyld for spam
Avatar billede golden-dream Nybegynder
12. juni 2003 - 01:27 #46
lrd--> Kan du ikke holde op med spam.
Avatar billede popsy Novice
12. juni 2003 - 02:49 #47
Mon ikke det er ved at være over lukketid her?
Avatar billede lrd Nybegynder
12. juni 2003 - 08:44 #48
Har sq ondt af dig golden dream!!
Avatar billede lrd Nybegynder
12. juli 2003 - 14:20 #49
Få nu givet feedback her eller luk tråden!!
Avatar billede nhs Nybegynder
16. august 2003 - 17:02 #50
Lukker!
På tide at lrd røg afsted
Avatar billede popsy Novice
17. august 2003 - 15:51 #51
Undrer mig egentlig over at du ikke gjorde, lrd har trods alt aldrig snakket så grovt til folk som du gør i denne tråd!
Avatar billede fromsej Praktikant
17. august 2003 - 15:59 #52
Popsy>>Ja og snupper de fleste point selv, men anmeldelsernes tid er forbi, lad brugerne opføre sig som de vil, og se hvordan E! så udvikler sig!
Avatar billede dmcn Praktikant
17. august 2003 - 16:50 #53
nhs : Du bedes venligst forklare hvorfor du beholder 75 point selv, da du tilsyneladende kunne bruge kenp's svar. Sker det ikke indenfor 48 timer, deaktiveres din bruger.
- n0rmality, coadmin
Avatar billede arlet Juniormester
17. august 2003 - 20:23 #54
det er rart at se at nu overtager coadmin deres egne opgaver. mht at folk beholder pointene selv og lukke spg. Trist at lrd skulle ud før at det skete.
Avatar billede popsy Novice
17. august 2003 - 21:05 #55
ja, jeg vil da håbe dette er tegn på hvordan fremtiden former sig på E!
Avatar billede nhs Nybegynder
18. august 2003 - 00:57 #56
nOrmality: Rolig nu. Hvad er det lige der sker for dig ???

Hvordan kan du tillade at give mig en frist på 48 timer, inden jeg bliver deaktiveret???
Hvad nu hvis jeg ikke var hjemme de næste par dage, var jeg så bare blevet deaktiveret på grund af tvivl om skide 75 point ????
Det her var vist mere personligt ment, og så burde du vist ikke være co-admin.

Okay, jeg gider ikke høre mere om det, og jeg har også oprettet et spørgsmål til kenp med 75 point: http://www.eksperten.dk/spm/388870

Hvis jeg ser sådan en besked fra dig af igen, så skriver jeg en anmeldelse DIREKTE til admin. Det er muligt at du er co-admin, men helt ærligt: tænk på hvor mange brugere du kunne deaktivere hver dag, hvis du gav folk en frist på 48 timer, til at forklarer sig, hvis du mener der er noget galt.

popsy: Hvad er det for noget pis at fyre af? Har lrd ikke snakket grovere til andre mennesker end jeg gjorde her? Jeg kunne sgu sagtens finde masser spm hvori hans sprog bestemt IKKE er i orden. DESUDEN var hans sprog jo også medvirkende til hans deaktivering. Han havde jo fået et hav af chancer, men han kunne bare ikke lade være.

Jeg er sgu så pisse træt af at folk skal være så skide hellige og være efter så mange brugere. Hvis i ikke kan lide mig, så lad mig forhelvede bare være i fred. Der er ikke nogen der tvinger jer til at deltage i mine spm.

Håber snart på noget fred her på eksperten.dk som stadig er et sted som betyder meget for mig, og som jeg bruger mange timer på. (mest læsning af spm, da det er utroligt lærerigt)

/nhs
Avatar billede dmcn Praktikant
18. august 2003 - 01:04 #57
Min kommentar og tidsfrist i dette spørgsmål var på ingen måde et personligt angreb, men et direkte resultat af den opførsel du udviser her.

"Hvad nu hvis jeg ikke var hjemme de næste par dage, var jeg så bare blevet deaktiveret på grund af tvivl om skide 75 point ?"
Ja. Men, som der findes en deaktiverings-knap, findes der også en genaktiverings-knap.
Og så skal du da være med en velkommen til at anmelde mig. Jeg er ganske overbevist om, at jeg ikke er ene om min vurdering af dette spørgsmål.
Avatar billede popsy Novice
18. august 2003 - 07:19 #58
:)
Avatar billede fromsej Praktikant
18. august 2003 - 17:51 #59
n0rmality>>Godt gået.
Avatar billede arlet Juniormester
18. august 2003 - 18:06 #60
nhs>>En advarsel fra handelskolen og en fra n0rmality. Betyder det ikke rødt kort og farvel. Men så nemt slipper vi jo nok ikke, desværre!!!!!!
Avatar billede nhs Nybegynder
18. august 2003 - 22:54 #61
nOmality: Jeg tror nu stadig at det var lidt personligt. Det har ihvertfald med garanti været på grund af, at det var "jeres helt" lrd, som jeg havde et problem med. ( I det mindste er jeg sgu da ikke blevet deaktiveret, så jeg må da være en bedre bruger end ham )
Desuden meener jeg stadig at det ville være langt ude at deaktivere mig på det grundlag ( specielt inden for 48 timer ).
Det er muligt at der er andre der vil støtte dig op, omkring din vudering. Jeg er sgu egentlig ligeglad, admin skulle nok få sin mail.

popsy & fromsej: Stop jeres "smarte" bemærkninger!!!

arlet: Jeg fatter sgu ikke hvorfor fanden du blander dig. Drop det, eller du får en anmeldelse.

/nhs ( Hehehe, lrd is gone )
Avatar billede dmcn Praktikant
18. august 2003 - 22:59 #62
"Det har ihvertfald med garanti været på grund af, at det var "jeres helt" lrd, som jeg havde et problem med."
Du har tilsyneladende ikke fulgt ordentligt med. Jeg var en af dem der godkendte en deaktivering af lrd, ergo er han næppe min helt.

Ydermere synes jeg du skulle droppe din hovne opførsel - ellers kan din bruger hurtigt ryge samme vej.
Avatar billede fromsej Praktikant
18. august 2003 - 23:03 #63
Jeg kan sådan set kun tilføje et velkommen på min .txt fil.
Lrd er ikke min helt, men en af de mange herinde jeg har fået et godt forhold til, men det har jeg ikke tænkt mig at spilde tid på at forklare dig hvordan man får det til andre personer, alene din "underskrift" siger mig alt hvad jeg behøver at vide.
Avatar billede nhs Nybegynder
18. august 2003 - 23:13 #64
fromsej: Jeg er total ligeglad med, og jeg er havnet på din "blackliste".
Af denne simple årsag: Jeg har haft mine problemer med lrd. Jeg har følt at han virkelig har behandlet mig dårligt. Derfor har vi haft vores ture. Du ville aldrig kunne se det fra min side, da du 100% er på lrd's side. Jeg regner ikke med at du gider hjælpe en der har et problem med din "ven" DERFOR!!!

/nhs
Avatar billede nhs Nybegynder
18. august 2003 - 23:15 #65
nOmality: Det er muligt. Det her spm ligger bare MEGET lænegere tilbage, og der var lrd helt sikkert en bedre bruger i dine øjne. Derfor mener jeg at det var et personlig angreb.

Forklar venligst "hovne opførsel", da jeg ikke ved hvad du mener og vil ikke sige noget som fører til denne deaktivering!!!
Avatar billede dmcn Praktikant
18. august 2003 - 23:24 #66
hoven, adj., hovent, hovne (fællesnord.: oldnord. hafinn, egl. perf.partc. af hefja hæve; jf. hovne; egl. 'hævet', 'opblæst') indbildsk, overlegen.

hovere -ede (middelda.; fra plattysk hoveren more sig, smigre, gøre kur, afl. af tysk, plattysk hof, se hof II; egl. 'opføre sig som ved et hof') triumfere: h. over sin modstanders uheld.
Avatar billede nhs Nybegynder
18. august 2003 - 23:29 #67
normality: Fortæller du mig, at hvis jeg fryder mig over lrd's deaktivering, så bliver jeg deaktiveret ??? Det er sgu da jer selv, der har deaktiveret ham, på grund af hans opførsel. Jeg er bare glad for at han ikke er her længere, så han ikke kan genere flere brugere ( Håber sgu godt nok at jeg misforstår dig )

FORKLAR VENLIGST!!!
Avatar billede dmcn Praktikant
18. august 2003 - 23:33 #68
Jeg siger, at det er ufatteligt dårlig stil at fryde sig over at en anden bruger deaktiveres, og ja - du ryger samme vej, hvis du fortsætter stilen. Det er overtrædelse af ganske almindelig netikette.
Avatar billede nhs Nybegynder
18. august 2003 - 23:45 #69
Hvor i ekspertens regler står der at man ikke må glæde sig over at en "dårlig bruger" ( det må han jo være, siden han blev deaktiveret ).
Det er muligt at det ikke er god netikette, men er det en overtrædelse af ekspertens regelsæt ??? ( I så fald, hvilken regel. LINK TAK )
Avatar billede dmcn Praktikant
18. august 2003 - 23:46 #70
2.2: Indlæg på Eksperten skal holdes i en sober tone. Nedsættende bemærkninger samt direkte personangreb eller injurier, det være sig mod firmaer eller privatpersoner, hører heller ikke hjemme på eksperten - og kan give anledning til deaktivering og sletning af indlæg.
Avatar billede arlet Juniormester
18. august 2003 - 23:51 #71
nhs>> Gider du ikke snart stoppe. Nu er du sgu et kvaj at høre på. Stop nu og vær meget glad for at du "overlevede" denne gamg
Avatar billede nhs Nybegynder
19. august 2003 - 00:01 #72
normality: Ok. Jeg nøjes med at sige at jeg er glad for at problemet blev løst. Så har jeg ikke sagt noget forkert.

Jeg gider ikke diskutere lrd mere.

Ha en god aften.

Læs evt. mine sidste indlæg i dette spm: http://www.eksperten.dk/spm/388108

/nhs