Avatar billede cdm_kiwie Nybegynder
14. maj 2003 - 09:19 Der er 5 kommentarer

Fundet nyt hardware, men der er intet. (win xp)

Hejsa

Hver gang win xp starter op siger den at den har fundet nyt hardware, en printer, men der er ingen printer tilsluttet. Der har været en printer tilsluttet og den er også installeret. Men den bliver ved med at komme med samme besked hver eneste gang. Hvordan slipper jeg af med dette ??? Den kommer godt nok til en menu hvor jeg kan vælge at den ikke skal spørge igen fremover, men den bliver ved.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
14. maj 2003 - 09:22 #1
Hmm..den nemme løsning er jo nok at installere en driver, så burde den holde med det fis.
Avatar billede cdm_kiwie Nybegynder
14. maj 2003 - 09:36 #2
måske.... prøver lige.
Avatar billede arnelars Nybegynder
14. maj 2003 - 10:38 #3
prøv lige at se i msconfig hvad det er for en der kalder
start/kør/msconfig
Avatar billede kalleferm Nybegynder
16. maj 2003 - 12:54 #4
Lad mig gætte; det er en lexmark x75? ;-)
Jeg har i hvert fald haft det samme problem. Det forsvandt af sig selv efter set stykke tid af uransagelig grunde. Jeg var ved at gå op i limningen over det.
Avatar billede kalleferm Nybegynder
16. maj 2003 - 12:54 #5
Sorry - Lexmark X73