Avatar billede rasci Nybegynder
13. maj 2003 - 22:03 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Win XP: Kode på sharefolder

Hvordan sætter man kode på et bibliotek man deler når man har Windows XP pro.

site med billede guide vil være en stor hjælp. tak
Avatar billede mr_white Nybegynder
13. maj 2003 - 22:14 #1
Avatar billede rasci Nybegynder
13. maj 2003 - 22:49 #2
jeg får ikke noget ud af den guide, det er en win 2000 guide der er skrevet lidt om og en er meget mangel fuld...
Avatar billede rasci Nybegynder
13. maj 2003 - 22:54 #3
hvis du kigger under punkt: IV. Setting up the folder that will be shared - underpunkt 3 står der: Click Permissions. Den knap findes ikke i XP.. hvad gør jeg så???
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
14. maj 2003 - 00:21 #4
Avatar billede rasci Nybegynder
14. maj 2003 - 15:22 #5
til tonny: Du nærmer dig mit spørgsmål, men så står der i den her guide: "If you switch to advanced file sharing you will be able to further define and restrict permissions to files and users." hvor gør jeg så det henne???
Avatar billede rasci Nybegynder
14. maj 2003 - 15:29 #6
Har selv løst problemet.... tak for hjælpen.. hvis nogen skulle være interreseret fant jeg svaret her: http://www.practicallynetworked.com/sharing/xp_filesharing/01disablesimplesharing.htm
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
14. maj 2003 - 17:14 #7
Takker for point :-)