Avatar billede zc Nybegynder
13. maj 2003 - 18:53 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

IBM P70 skærm tænder ikke på signal.

Hej

Jeg har gaflet mig en ældre IBM P70 17" skærm fra mit arbejde. Problemet er bare at den ikke vil tænde. Den lyser godt nok i "standby" mode (gul lampe), men når jeg tænder en tilsluttet pc, sker der ingenting! Den burde lyse grøn i lampen og tænde, men intet sker.

Jeg har forsøgt at skifte VGA kablet på den i håb om at det var et brud her, men det har ikke ændret noget.

Hvad kan der være galt?

En sikring måske?

Tak på forhånd for alle svar.
Avatar billede -master-d- Nybegynder
13. maj 2003 - 19:08 #1
Virker det med en anden skærm ?

Hvis ikke så prøv at tage grafikkortet ud og sætte det i igen. SØrg for at det sidder ordentligt i.
Avatar billede zc Nybegynder
13. maj 2003 - 19:11 #2
PC'en er god nok.. Virker fint med min 19" sony.

Har desuden testet Skærmen på 2 forskellige PC'ere, så er rimelig sikker på at det ikke er her fejlen ligger.
Avatar billede darkside Nybegynder
13. maj 2003 - 20:27 #3
Hm hvis jeg ikke husker helt forkert findes der nogen IBM skærme af de gamle som kun kan køre sammen med den dertilhørende IBM PC, kan være det er sådan en du har fået fat i! ;)
Avatar billede zc Nybegynder
13. maj 2003 - 20:46 #4
hmm så tror jeg der skal findes flere modeller af P70'eren..

For en af mine gamle venner havde sådan en her og kørte den med en "almindelig" maskine.

På arbejdet har vi også kørt P70'ere (dog ikke lige denne her) på både Compaq og Fujitsu Siemens maskiner skulle jeg mene.
Avatar billede zc Nybegynder
30. juli 2003 - 22:33 #5
lukker dette spørgsmål.. jeg har selv erklæret skærmen død