Avatar billede asse0 Nybegynder
13. maj 2003 - 18:48 Der er 5 kommentarer

Er der nogle som kan give mig noget feedback på min hjemmeside?

Hej jeg har tidligere idag bet om en vurdering, men jeg vil gerne høre fra nogle flere..

så gå ind på www.MobileGamer.dk og skriv tilbage hvad i synes om siden. plus og minus..

hilsen Asse
Avatar billede hmm10 Nybegynder
13. maj 2003 - 21:36 #1
*HOST* hmm.. ja: http://www.eksperten.dk/spm/352128.. det skal ifølge af reglerne gå 7 dage efter (og uden brugbart svar) før et identisk spørgsål må oprettes igen.. Og dertil må man kun tilbyde max 200 points.. du tilbyder nu 100 mere en det tilladte (200+100=300).. Måske skulle du have læst reglsættet igennem, da du oprettede din bruger tidligere idag.. *HOST*
Avatar billede asse0 Nybegynder
14. maj 2003 - 14:53 #2
Sorry...
Avatar billede asse0 Nybegynder
14. maj 2003 - 14:54 #3
Kan du li min hjemmeside alligevel?
Avatar billede hmm10 Nybegynder
14. maj 2003 - 17:54 #4
Den er sjov. Meen jeg vil nok give folk ret i at det "fy-ha" skal væk. Jeg har intet imod den del.. den er udemærket ;) Men jeg tror, at du sender et forkert budskab til din målgruppe, som vel er børn og unge..
Avatar billede hmm10 Nybegynder
25. juli 2006 - 00:53 #5
Skal denne ikke bare lukkes ?