Avatar billede asse0 Nybegynder
13. maj 2003 - 16:26 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Giv min side en vurdering..

Hej er der nogle der gider give min side en grundig vurdering
og fortælle mig hvad der er godt og dårligt..

Den hedder www.mobilegamer.dk

på forhånd tak..

hillsen Asse
Avatar billede kr-data Nybegynder
13. maj 2003 - 16:27 #1
grimme klodser, og overskrift ellers ok
Avatar billede kr-data Nybegynder
13. maj 2003 - 16:27 #2
nb. fjern den pornoreklame!!!
Avatar billede donwang Nybegynder
13. maj 2003 - 16:28 #3
sasas.com ???
Avatar billede zipolo Nybegynder
13. maj 2003 - 16:30 #4
FUCK DEN ER FED!!! DEN ER PÅ MIN FORETRUKNE
Avatar billede bad24 Nybegynder
13. maj 2003 - 16:30 #5
Nice side. Minder mig om en eller anden plaket fra noget Manga.

Eneste minus, som jeg syntes er den menu i venstre side. Syntes ikke rigtig at det passer til resten (altså de der kasser)

8 @ 13
Avatar billede kr-data Nybegynder
13. maj 2003 - 16:30 #6
grimme ringetone
Avatar billede loss Nybegynder
13. maj 2003 - 16:31 #7
må give kr-data ret.. den reklame der hører vist ikke hjem på et site som man kan forvente skal bruges af mindreårige - da de må forventes at være din målgruppe...

Men ellers et ok site, med overskuelig opbyging og menu..

er det nødvendigt at have.. Peak, Chart osv... det er grimt (min mening)

" Denne side er optimeret......."

--> flyt det væk fra hvor det er, og placere det nede i bunden ved siden af dit copyright
Avatar billede -master-d- Nybegynder
13. maj 2003 - 16:32 #8
Meget flot, fedt design.

Også en ret hurtig side.

Klodserne kunne godt være lidt bedre.

OG FJERN DEN DER PORNOREKLAME I HØJRE SIDE :S

Ellers fed site du har.
Avatar billede kr-data Nybegynder
13. maj 2003 - 16:35 #9
Brug telefonreklamer i stedet for det er det folk kommer der for
Avatar billede kr-data Nybegynder
13. maj 2003 - 16:39 #10
Nb. fjern det startside og foretrukne link, det virker forkert!
Avatar billede kr-data Nybegynder
13. maj 2003 - 16:41 #11
Nå ja, der er for meget effekt på overskriften! Prøv om du kan lave en neutral, men fremtrædende overskrift
Avatar billede -master-d- Nybegynder
13. maj 2003 - 16:41 #12
Iøvrigt bør du også lave en hvis baggrund på dit partner billede. Det giver en forkert effekt når det er gråligt.
Avatar billede kasperlund78 Nybegynder
13. maj 2003 - 16:53 #13
Siden virker enkel og nem! Gode menuer, som virker tilpas hurtigt... Go´ide med tetris-brikkerne som går ind og ændre farven på din hovedside...Det ser altså godt ud!!!

Minus: Fjern el. placer diverse chart osv et andet sted. de får det til at virke lidt rodet.

Konklusion: Herlig side;-)
Avatar billede mjl Nybegynder
13. maj 2003 - 17:39 #14
Flot - tiltalende - men fjern kussen fra forsiden....det er ikke særligt flot!!!
Avatar billede kr-data Nybegynder
14. maj 2003 - 09:56 #15
Hmm, hvorfor for jeg ikke pts, ikke for at være grådig, men du bad om mening, og det kom jeg med også -master-d- skulle ha' det. Jeg har fremhævet specielt det jeg mener er dårligt, og det er ikke for at være negativ, men for at være venlig, så du kan gøre noget ved det!
Avatar billede staf Nybegynder
14. maj 2003 - 13:16 #16
HAPS!!!! 200 point lige ned i foret på kasperlund78!
HMMMMmmmm...........
Avatar billede staf Nybegynder
14. maj 2003 - 13:17 #17
Kan se du er ny her på stedet! Læs evt. regelerne igennem engang. Og lad være med at sæt MAX point på spil for sådan et sp. I så fald bør du i det mindste sprede dine point mere.......
Avatar billede staf Nybegynder
14. maj 2003 - 13:20 #18
Lad desuden vær med kun at belønne positive kommentarer.
Det er som bekendt sine fejl man lære mest af, så ris skal også tages alvorligt. Kan somme tider enda være langt bedre med konstruktiv ris istedet for ros til skyerne.....