Avatar billede stigers Juniormester
25. november 2000 - 22:12 Der er 7 kommentarer og
4 løsninger

LAAAAAAANSOM IE 5.5 - HJÆÆÆLP!

Jeg har netop opdateret IE Ver 5.0 til Ver. 5.5 og nu er min explorer pisselangsom! skal jeg virkelig nedgradere for at få min hastighed tilbage???
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
25. november 2000 - 22:15 #1
prøv evt. at sætte sikkerhedsindstillingerne i IE ned! Som default er de sat ret højt!
Avatar billede Slettet bruger
25. november 2000 - 22:18 #2
Ja der er gået ged i installationen, hvis du da ikke har glemt at defragmentere.
Avatar billede Slettet bruger
25. november 2000 - 22:18 #3
Man skal ikke gå på kompromi med sikkerhed. Det skl virke
Avatar billede teknik Juniormester
25. november 2000 - 22:20 #4
Kører IE 5.5 ...(på Win ME)...virker (normalt) upåklageligt....
..Jeg bruger en (alm.) ISDN2 forbindelse.
...Der var dog øv i det i forgårs, men det forsvandt efter sluk/tænd af NT box.

Kunne måske være det samme probelm hos dig, men det er jo svært at \"se\", om du bruger ISDN.

mvh :-)
Teknik
Avatar billede stigers Juniormester
25. november 2000 - 22:27 #5
Jeg bruger kabel
Avatar billede maxburner Nybegynder
26. november 2000 - 00:04 #6
Jeg har kun en ting at sige om MS produkter...

it\'s stinks...

Det er ligesom at opgradere fra win95 til win98 eller højre. det blivere langsomeme
Eller hvad med vores nye Media Player 7... Det Eneste fordel der er i den er at den kan kører flere filer.. fed grafik.. men grafiken kan ikke bruges til at kører hurtigere..Den er pisse langsom...

Gad vide om MS kender ordet Optimering af kodning...

Husk lige at MS styrer al hardwaren... på den måde er vi tvunget til at købe hurtigere og mere plads...

Jeg har undret mig nogle gange et så små programmer kan fylde så meget samt være så krævende...

Den eneste windows version de har klaret sig med er Win98 SE, som jeg personligt synes at kører for det meste stabilt (Med det rette hardware)
Og winNT, som styrer grafikken hurtigere (sprite/clock)

Jeg er Kørende IT-tekniker, så jeg ser gang på gang software/hardware fejl.

maxburner
Avatar billede hau. Nybegynder
26. november 2000 - 12:11 #7
Jeg havde samme problem i starten, men da jeg opdaterede 98SE og mit Office med de sikkerhedsopdateringer osv. der var tilgængelige på Microsofts opdaterings side var problemet væk som dug for solen. Det var godt nok lidt af en download \"tidsmæssigt\" på adskillige timer selv om jeg har ADSL 256, men kom helt sikkert tilbage til den gamle hastighed.

Hau.
Avatar billede stigers Juniormester
26. november 2000 - 21:52 #8
Jeg kører med WinME og der er kommet en nyere udgave af IE 5.5 end den der er installeret med ME, og det er den der laver kage i det. Har afinstalleret den nye og nu kører det.

Pointene håber jeg i ikke bliver sur over da jeg jo ikke rigtig fik nogen løsning på problemet.
Avatar billede stigers Juniormester
26. november 2000 - 21:55 #9
Jeg kan ikke give point for kommentarer >>maxburner<< men tak for hjælpen!!
Avatar billede teknik Juniormester
26. november 2000 - 22:31 #10
>>stigers...points er fint...du havde såmænd ikke fået brok selv om du tog dem tilbage....
...Der var jo ingen som havde svaret \"nedgrader din explorer\"
Avatar billede maxburner Nybegynder
27. november 2000 - 16:53 #11
Stigers>> Det gøre ikke noget... jeg er ny her. så jeg ved ikke hvad points bruges til endnu..

Maxburner