Avatar billede em-ma Nybegynder
13. maj 2003 - 15:10 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Afsende mails med forskellige afsenderadresser

Jeg har behov for at kunne besvare mails, hvor jeg i den enkelte situation ønsker at angive forskellige afsender adresser.

Er det muligt?
Avatar billede poldor Nybegynder
13. maj 2003 - 15:16 #1
har du flere aliases til en konto eller flere konti?

/Poldor
Avatar billede em-ma Nybegynder
13. maj 2003 - 15:45 #2
Det kan jeg lave som jeg vil....
Avatar billede poldor Nybegynder
13. maj 2003 - 15:59 #3
så lav en konto til hver e-mail adresse.

Du kan så i Outlook og andre mailprogrammer sætte den op til have alle disse konti. Du kan så vælge hvilken du vil sende fra. Det kan du helt simpelt gøre ligesom hvis du installere en helt almindelig konte.

/poldor
Avatar billede em-ma Nybegynder
13. maj 2003 - 16:03 #4
Jeg kan jo netop ikke installere en ekstra exchangekonto...
Avatar billede mlhave Nybegynder
13. maj 2003 - 16:22 #5
Sender du direkte fra Exchange? Bruger du ikke Outlook?
Avatar billede em-ma Nybegynder
14. maj 2003 - 08:17 #6
Jeg bruger Outlook 2000 med informationstjenesten Microsoft Exchange-server.
Avatar billede mlhave Nybegynder
14. maj 2003 - 14:47 #7
1. Mit bedste bud er at du opgradere til Outlook 2002, så kan du som nævnt i de andre svar opsætte alle de kontoer du har lyst til incl. evt. hotmailadresser du måtte have.
I Outlooke 2002 kan du modtage og afsende fra mange forskellige kontoer/afsenderadresser.
2. Hvis du har eget domæne kan du også vælge at oprette kontoerne der og så kan du fra Outlook 2000 opsætte kontoer som du styre fra dit eget domæne.
3. Hvis du bare skal bruge det en gang imellem kan du gå ind i din kontoopsætning i Outlook 2000 og ændre afsenderadressen og besvarelse adressen bare husk at ændre dem tilbage når du er færdig... ;o)
Avatar billede Slettet bruger
14. maj 2003 - 14:50 #8
Jeg kan ikke ændre afsenderadressen i Outlook 2000.....
Avatar billede mlhave Nybegynder
14. maj 2003 - 15:40 #9
Tjaaa, så er der vel kun de andre 2 muligheder tilbage :-(