Avatar billede beduin Nybegynder
13. maj 2003 - 14:52 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Modtager dobbelt mails

Jeg har oprtettet 2 konti ex. xxx@xxx.dk og yyy@yyy.
Når der sendes til xxx@xxx.dk modtages denne også i yyy@yyy.dk og omvendt - altså 2 mails hver gang. Begge konti bruger samme postkasse.
Er der nogen der kan hjælpe ?

Styresystem = XP
Outlook = Office Xp

Med venlig hilsen
beduin
Avatar billede curne Nybegynder
13. maj 2003 - 14:57 #1
Besvarer du ikke dit eget spørgsmål? "Begge konti bruger samme postkasse".
Er det ikke den samme mail du ser to steder?

Medmindre du mener at du ser fire mails i alt, to i hver konto-opsætning.
Avatar billede mlhave Nybegynder
13. maj 2003 - 16:24 #2
Lav evt. et regel med "Guiden regler" der flytter mails fer kommer fra en bestemt konto til en anden mappe.
Avatar billede mlhave Nybegynder
14. maj 2003 - 14:57 #3
Det der sker er at når du henter mail fra kontoen xxx henter den mailen ned, og da du lige efter henter mail i den samme postkasse med yyy - ja, så kommer mailen også her - bedste bud er at indstille den ene konto til ikke at hente post - kun sende.
det kan du gøre under Funktioner, Indstillinger, fanebladet: Konfiguration af e-mail og knappen Send/Modtag og derefter knappen Rediger.
Avatar billede mlhave Nybegynder
25. maj 2003 - 12:08 #4
Er du kommet videre? :o)
Avatar billede beduin Nybegynder
13. juni 2003 - 01:44 #5
Hej mlhave.

Undskyld mit sene svar. Ja, jeg er kommet videre. Du (curne også) har ret i din beskrivelse. Har sat konti til at hente med forskellige intervaller.
Avatar billede beduin Nybegynder
13. juni 2003 - 01:47 #6
hmm... det er første gang jeg prøver at give point. Har jeg gjort det rigtigt ved at trykke acceptere ?
Avatar billede mlhave Nybegynder
13. juni 2003 - 09:36 #7
Jeps, det ser rigtigt ud...
Jeg takker ;o)