Avatar billede canker Nybegynder
13. maj 2003 - 12:54 Der er 2 kommentarer

Acces denied i Citrix

Jeg har en citrix installation, hvor dan normale "stifinder" er bygget op som en almindelig browser som åbner en delt mappe på en server.

Det virker fint med almindelige mapper, men når man lægger en genvej ind til en mappe, kommer der en acces denied op føst, og hvis man siger ok til den kommer man så til destinationen som man burde - hvad kan denne acces denied komme af??
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
13. maj 2003 - 22:31 #1
Hmm... hvad med rettigheder til genvejen ???
De har jo åbenbart rettigheder til mappen, men måske ikke til genvejen.
Avatar billede canker Nybegynder
14. maj 2003 - 10:23 #2
det har de