Avatar billede codesmurf Nybegynder
13. maj 2003 - 11:33 Der er 1 løsning

Quickreport summeringer

Hejsa

Jeg sidder og er ved at lave en rapport hvor første detailband indeholder et expression hvor jeg vender fortegnet på nogle tal alt efter hvilken type de er (defineret ved 2 bogstaver i et andet felt).
Dette give så f.eks. 10 rækker med henholdsvis positive og negative tal. Disse skal så summeres i et summary band (her er det detailband'ets footer). Her har jeg så bare taget endnu en ekspression og lavet Sum(navn-på-talfelt-fra-første-detailband). Jeg har også sat ekspression's master til det korrekte detailband, men resultatet er blot blankt. Kan dette slet ikke lade sig gøre?
Og hvordan summerer man f.eks. 4 summeringer fra 4 forskellige detailbands footer?

Håber det giver lidt mening ellers så spørg uddybende, jeg har kæmpet med det her i over en dag nu og har desperat brug for en løsning!

Mvh.
Jesper
Avatar billede codesmurf Nybegynder
13. maj 2003 - 16:50 #1
Nevermind, læste i et dokument et sted at det ikke kan lade sig gøre (skodprodukt) :(