Avatar billede spykiller Nybegynder
13. maj 2003 - 10:55 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Max størrelse på harddisk

Jeg er ved at købe en ny harddisk på 200 GB og har hørt et sted at ikke alle bundkort kan klare de store harddiske.

Jeg har et Bundkort som hedder ASUS CUSL2-C

Hvor kan jeg finde ud af om mit bundkort kan klare harddisken?

Hvis der kommer en løsning med hensyn til bios opdatering bliver jeg nød til at have detaljer for det har jeg aldrig prøvet før!

På forhånd tak
Avatar billede domino1977 Nybegynder
13. maj 2003 - 10:57 #1
Jeg har en ASUS CUSL2-C osse... og kører med en Segate 240 GB UDEN problemer!
Avatar billede domino1977 Nybegynder
13. maj 2003 - 10:58 #2
Det er slet ikke noget problem at Flashe din Bios.... NO PROBLEM... hvis det er det der skal til...
Avatar billede spykiller Nybegynder
13. maj 2003 - 11:39 #3
Så har jeg købt den !

Der kommer til at gå et par dage så jeg må jo tage dit ord for det :-)

Tak for svar
Avatar billede domino1977 Nybegynder
13. maj 2003 - 11:42 #4
Det kan du roligt gøre!!

Og får du problemer, så bare mail mig: kdb@bredan.dk