Avatar billede forzagf Nybegynder
13. maj 2003 - 09:22 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Kondensator til Jamo Subwoofer

Kondensatoren til min Jamo 600W subwoofer er sprunget, det er den ene ud af to. Jeg skal nu have fundet en ny... kondensatoren er rimelig stor og ligger effekt mæssigt (eller hvad det hedder) meget højt.
Avatar billede peet-49 Novice
13. maj 2003 - 09:32 #1
Det er en bipolar kondensator, du skal bruge. Du skal finde ud af, hvor mange microfarad den er på, inden du kan bestille en.
Avatar billede foralias Praktikant
13. maj 2003 - 09:32 #2
Hej forzagf prøv at spørg her http://www.jamo.dk/consumer/contact/index.php3
Jeg ved både b&o og NAD sælger reservedele hvis man spørger pænt.
Avatar billede forzagf Nybegynder
13. maj 2003 - 14:15 #3
Okey, tak for tippet, har lige sendt dem en besked. Det er ikke noget som du lige kan skaffe til mig??
Avatar billede foralias Praktikant
13. maj 2003 - 14:18 #4
Nej, men eventuelt www.vejle-rc.dk
Avatar billede foralias Praktikant
02. juni 2003 - 09:42 #5
Vi takker for pointene.
Øh nå nej du har jo ikke lukket endnu ;-)
Er der stadig nogle ting som du ikke har fået svar på?
Avatar billede peet-49 Novice
02. juni 2003 - 15:38 #6
Hvis du ved bedre selv, så accepter dig selv, og luk spørgsmålet.
Avatar billede foralias Praktikant
19. juni 2003 - 07:45 #7
LUKKE ???
Avatar billede foralias Praktikant
19. juni 2003 - 07:45 #8
Du kan da ikke bare afvise uden begrundelse. Klaphat !!!
Avatar billede foralias Praktikant
21. august 2003 - 20:59 #9
Skulle man ikke snart lukke????