Avatar billede meinert76 Nybegynder
13. maj 2003 - 08:09 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til hjemmeside design for en model..

Jeg har lovet at lave en hjemmeside og en af mine venner som er model..

Har I nogle forslag til design?
Avatar billede michael-k Nybegynder
13. maj 2003 - 08:15 #1
Min første tanke da jeg læste dit spørgsmål var. Det må klat være sort, hvid designet med nogle lækre sort hvid billeder af din ven.

Personligt syntes jeg sort hvid billeder kan have et utroligt fedt udtryk. Det kunne feks krydres med lidt hipt design, sådan lidt grunge agtig, hvor du arbejder med rød og rød brune farver ?
Avatar billede meinert76 Nybegynder
13. maj 2003 - 08:17 #2
okay... er der ingen som kan finde et webtemplates jeg kan bruge..
Avatar billede domino1977 Nybegynder
13. maj 2003 - 08:20 #3
Det er ikke så nemt at bruge "adnre" design... det er da menget meget federe at finde sit helt eget design!!!!
Avatar billede michael-k Nybegynder
13. maj 2003 - 08:20 #4
kan du ikke bare lavet noget selv ?

Hvis du ikke ved hvad en grunge effekt er kan du se lidt her http://www.spoono.com/tutorials/photoshop/grunge/

Jeg vil gerne prøve at lave et udkast du kan se, men det bliver først i aften engang.
Avatar billede douglas Nybegynder
13. maj 2003 - 08:20 #5
Jeg tror ikke en template vil være en god ide i denne her sag.
Fordi en portfolie bør være personlig og derfor skræddersyet til personen den handler om.
Avatar billede domino1977 Nybegynder
13. maj 2003 - 08:20 #6
Feks... har han tatoos?? Så forstør en op og brug den som en del af designet...
Avatar billede meinert76 Nybegynder
13. maj 2003 - 08:21 #7
nej . det er en pige...
Avatar billede Slettet bruger
13. maj 2003 - 08:25 #8
Der er vel lidt penge i at være model? Så må hun jo kunne købe sig et website?
Avatar billede michael-k Nybegynder
13. maj 2003 - 08:25 #9
ahh en pige så tror jeg ikke min ide vil virke så fedt ;)
Avatar billede meinert76 Nybegynder
13. maj 2003 - 08:26 #10
ikke så meget... hun er lige startet og jeg vil gerne hjælpe dig igennem..
Avatar billede meinert76 Nybegynder
13. maj 2003 - 08:27 #11
fejl... hjælpe hende..
Avatar billede gizp Nybegynder
13. maj 2003 - 08:30 #12
Vi gerne prøve at lave en template, men det bliver ikke før imorgen!
/gizp
Avatar billede meinert76 Nybegynder
13. maj 2003 - 08:33 #13
fint nok... jeg synes at kello.dk ser fint ud... altså stilen..
Avatar billede backside Nybegynder
13. maj 2003 - 08:44 #14
Er du villig til at betale lidt?
eks@backside.dk
Avatar billede rangerbs Nybegynder
13. maj 2003 - 10:27 #15
sådan en side ville jeg godt kunne lave til dig...

Er der nogle billeder af hende som jeg kunne bruge?
send dem til TBC-strike@ofir.dk så
Avatar billede meinert76 Nybegynder
13. maj 2003 - 14:17 #16
hun har fået taget nogle billeder, men hun vil ikke havde dem liggende rundt hos folk...
Avatar billede robotten Praktikant
13. maj 2003 - 15:21 #17
Kigger du dine åbne spm. igennem?