Avatar billede papa Nybegynder
13. maj 2003 - 00:42 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Køb af Wacom tablet/digitizer

Jeg vil gerne have mig en digitizer og har kig på følgende to:

- Wacom Volito A6 (til omkring 570 kr)
- Wacom Graphire2 A6 (til omkring 750 kr)

Mit spørgsmål er nu om disse ikke stort set er identiske? Kan det betale sig at give 200 kr. mere for Graphire2? Og er der andre mærker/modeller, der vil være at foretrække frem for hvad jeg har kig på? Prisklassen skal være som de ovenstående tablets.
Jeg kunne også godt tænke mig at vide om det er muligt at have min nuværende mus (Logitech Ifeel Mouseman) ved siden af, således at jeg både kan bruge Wacom-pennen og min gamle mus (og så bare droppe musen der hører med til boardet)?

På forhånd tak for hjælpen!
Avatar billede hr.usb Nybegynder
13. maj 2003 - 08:17 #1
jeg tror der vil opstå konflikt hvis du bruger din alm. mus, sammen med digitizerens mus.
kig evt. her et par alternativer
http://shopbasic.dk/mall/shop_varer.asp?cat_id=69808&shop_id=5957
Avatar billede papa Nybegynder
08. februar 2006 - 11:15 #2
Det er vist på tide at lukke.