Avatar billede pumb Nybegynder
12. maj 2003 - 22:50 Der er 11 kommentarer

Windows Movie Maker 2.0 går ned når man skal bruge effekterne?

Hvorfor sker det?

Har et Asus 2.4 med 1024 ram og på min gl. maskine, var der ingen problemer som var et amd 1.4 512 ram.

Hjælp!!
Avatar billede henninga Novice
14. maj 2003 - 17:01 #1
Avatar billede henninga Novice
14. maj 2003 - 17:02 #2
Det var et svar
Avatar billede pumb Nybegynder
14. maj 2003 - 22:53 #3
har forsøgt at geninstallere det - men laver stadig samme fejl :(

Der står desværre intet på dit link - har været der tidligere...
Avatar billede henninga Novice
15. maj 2003 - 08:32 #4
Jeg har lige downloadet MM 2.0 (kørte tidligere med 1.1 men kan godt se 2.0 er meget anderledes) og der er ingen problemer med at det går ned.
Hvad skriver XP ?  er det den der med "Send fejlrapport. . . "?
Og hvad gør du helt præcist der får den til det.
Har du installeret andre programmer eller codecs som du ikke havde før - eller anden hardware.
Avatar billede pumb Nybegynder
15. maj 2003 - 09:01 #5
Desværre er der ingen fejlmed. den lukker blot probrammet uden nogen former for meddelelser. :(

På min gamle pc - var der ingen prob. med 2.0 - men så fik jeg et Asus board og dette virker nu perfekt med mit Premium 6.5 og DV500 Plus - men movie maker vil ikke.

Kan jeg evt. ringe til dig Henning, da jeg har nogle flere ting jeg vil drøfte?
Avatar billede henninga Novice
17. maj 2003 - 12:46 #6
Du kan prøve at kigge her www.abmedia.dk/video
Der er mailadresse.
Men jeg tror at ekspertens regler siger at alle svar skal offentliggøres her på siderne så alle har en chance for at følge med. (Må dog indrømme at jeg ikke har læst reglerne ;o)
HenningA
Avatar billede henninga Novice
13. juli 2003 - 03:28 #7
Jeg kan heller ikke køre med MovieMasker 2.
Når jeg trækker klip ned på tidslinien går den pludselig ned og sender en fejlrapport.
Så det . . . .

Men du har vel fundet ud af det efterhånden ???
Avatar billede pumb Nybegynder
14. juli 2003 - 12:37 #8
Nej fandt aldrig ud af det :( Det virkede ellers på min gamle PC. Nu har jeg efterhånden lært at bruge Adobe Premiere 6.5 - men vil gerne høre om du finder ud af det :)
Avatar billede henninga Novice
14. juli 2003 - 21:41 #9
Det jeg har brugt den til er sceneopdeling, men det kunne jeg dog ikke bruge til noget.
Jeg havde capture't en hel times video med Premiere og prøvede så at finde ud af at dele det op på computeren. Det fandt jeg ikke ud af i Premiere, men da jeg importerede avi-filen i MovieMaker 2 kom den ligeså fint med alle scenerne.
Det eneste jeg dog kunne bruge dét til, var at jeg fandt ud af at alle data fra kamera overføres til PC og ligger et eller andet sted i avi-filen.

Lidt historie ;o)
Men, nej jeg bruger ikke MovieMaker 2 fordi den går ned hele tiden :-(
Og jeg trækker mit svar tilbage igen.

HenningA
Avatar billede pemo Nybegynder
11. november 2003 - 14:54 #10
Hej Henning... Fandt du nogensinde ud af det? Når jeg vil lægge effekter på lukker programmet fint og nydeligt.
Avatar billede henninga Novice
11. november 2003 - 20:51 #11
Hej igen.
Jeg har lige været inde i MM2 og importeret en videosekvens, delt den op i 6 små sekvenser, lagt dem på tidslinien i tilfældig rækkefølge og lagt overgange og effekter på.
Helt uden problemer !  - Hvad siger du så ;o)
Min MM2 er version 5.1 (Build 2600.xpsp2.030422-1633 : Service Pack 1)
Movie Maker Version 2.0.3312.0

Jeg har installeret Premiere 6.0 samt Windows Media Encoder 9 og DV500 4.5

HenningA