Avatar billede pallevad Nybegynder
12. maj 2003 - 13:35 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

net use \\server\share KAN ikke ses i Denne Computer (win200)

Hej

Er det muligt at oprette en  " net use \\server\share"
uden et drevbogstev, men samtidigt skal kunne ses i "Denne Computer"

mvh Pallevad
Avatar billede soda Nybegynder
12. maj 2003 - 13:37 #1
Det skulle ikke umiddelbart være muligt nej.
Avatar billede Slettet bruger
12. maj 2003 - 13:38 #2
Nej.
Avatar billede oz2kas Nybegynder
12. maj 2003 - 18:31 #3
jeg ville også mene nej.
du kan dog lave en genvej til den pågældene maskine og placere den fx. i quicklaunch.
der findes vist også programmer der kan lægge genvejen i denne computer, men har ingen anelse om hvad de hedder og endnu mindre om hvor man finder dem. :)
Avatar billede soda Nybegynder
13. maj 2003 - 08:59 #4
Jeg kan ikke umiddelbart se hvorfor du i det hele taget ville gøre dette. Du har ingen mulighed for, at referere til denne "link" på en men måde efterfølgende alligevel.

Det nærmeste du kan komme det du prøver på er, at købe en helt ny HD. Derefter oprette den som dynamic disk (under formateringen) og så kan du tilføje hele HD´en som en mappe på et drev.
Avatar billede pallevad Nybegynder
13. maj 2003 - 11:26 #5
>>Hej Soda
Send en svar så deler du med schulze.

ps: Det kræver en meget lang forklaring hvorfor jeg gerne vil kunne
gøre dette, men der er faktisk en ide med det, Men efersom det tilsyneladende ikke kan lade sig gøre vil jeg ikke skrive flere sider om det.

mvh Pallevad
Avatar billede soda Nybegynder
13. maj 2003 - 12:52 #6
Send en svar ?  - Jeg er ikke helt med, men skriver et nyt indlæg, hvis det er det du mener.
Avatar billede pallevad Nybegynder
13. maj 2003 - 16:05 #7
>>Soda,, Hvis du sender et svar til mig istedet for en kommentar
så har jeg også mulighed for at give dig point.
Avatar billede soda Nybegynder
13. maj 2003 - 19:32 #8
sådan... Sorry.. er ny til det her... gik ud fra alt var svar ;o)
Avatar billede pallevad Nybegynder
15. maj 2003 - 10:35 #9
SÅ ER DET IORDEN

MVH PALLEVAD