Avatar billede abu5halil Nybegynder
12. maj 2003 - 13:01 Der er 3 kommentarer

problem med netværksprinter

Hej alle

vi har samlet en ny maskine

P4 2,4GHz.
1024 MB DDR Ram.
80GB HDD.
10/100 Netkort 3Com.
2 Mbit/s ADSL forbindelse.
Printere QMS magicolor 2 DeskLaser M/Netkort

og lagt Win XP Pro på, det helle virker som det skal men der er bare et lille problem med netværksprinter når jeg skriver til det, (I alle programmer)kommer der papir ud med det samme
men i printer vindue sår der (Venter på levering) filen er på (163KB tekst fil)
og den meddelelse er der i Ca. 5-6 min. og i den tid kan jeg ikke brug programmet som vi skrev ud fra da den er frosset.

har i nogen ide om hvad det kan være

På forhånd tak
Avatar billede revivo Nybegynder
12. maj 2003 - 20:46 #1
hvis du ikk allerede har gjort det er det en god ide at hente sp1, det skulle vist ordne visse netværksproblemer... det er alt det råd jeg kan gi... held og lykke med det anyways
Avatar billede rigtigmmk Nybegynder
01. oktober 2003 - 11:39 #2
har du prøvet i egenskaber til printer at vælge skrive direkt til printer og ikke sæt print job i kø..
Avatar billede lars_hoeberg Praktikant
31. maj 2004 - 21:49 #3
Det kan være fejl i printerdriveren, prøv at hente den seneste fra producentens hjemmeside. (Har selv haft samme fejl). Dog skal du stadig huske at hente SP1