Avatar billede bass Nybegynder
23. august 1999 - 13:18 Der er 29 kommentarer og
1 løsning

Voodoo kort problem!!!

Hej!

Jeg har deperat brug for hjælp til mine Voodoo kort!!!
Jeg sidder på mit arbejde nu for mine voodoo kort har fået min skærm til at gå fuldstændig i sort - det plejer at virke og der virker også fint når jeg ikke bruger voodoo kortene - men ligeså snart jeg gør, går det hele i ged (mæ....)

Vis der er nogen der kan hjælpe mig så ring til mig på 87345523 og sprøg evt. efter Steven.

Jeg sætter eller min points på den der kan komme med det hurtigste svar og som kan bruges eftersom jeg holder ferie fra i overmorgen af og der skal nogle af mine venner holde net-fest over hos mig i 3 dage - så ville det jo være godt at mine voodoo kort virker!

-Steven
Avatar billede overload.dk Nybegynder
23. august 1999 - 13:29 #1
Har du tjekket driverne?
ellers ringer jeg omkring kl. 16:00
Avatar billede ebugz Nybegynder
23. august 1999 - 14:49 #2
Har du en mail adresse, så skal jeg sender en fil til dig som automatik downloader/installere de nyeste open /GL driver til dit kort, det virker altid.

/ebugZ ~~*~~
Avatar billede ebugz Nybegynder
23. august 1999 - 14:50 #3
Både med voodoo3 / bash / Rush add on kort MM.

/ebugZ~~*~~
Avatar billede snowball Novice
23. august 1999 - 15:02 #4
Gider du ikke sende det til mig også ???

pr_snowball@yahoo.com

På forhånd tak.

Snowball
Avatar billede cyberesben Nybegynder
23. august 1999 - 15:45 #5
og mig

eller UPLOAD det
Avatar billede fnuggie Nybegynder
23. august 1999 - 16:05 #6
Også til mig:
fnuggie@hotmail.com
Avatar billede snowball Novice
23. august 1999 - 16:09 #7
Det er vist efterhånden nemmest hvis han uploader det et eller andet sted

Snowball
Avatar billede ebugz Nybegynder
23. august 1999 - 16:25 #8
Hmm jo !! men hvad med nogle POINT...???
:-)
Avatar billede snowball Novice
23. august 1999 - 16:37 #9
Du får da vist rigeligt af bass. Desuden er Eksperten til for at hjælpe andre, så lad nu vær' med at være så grisk. Det får du ikke rigtig noget ud af !!!

Snowball
Avatar billede cyberesben Nybegynder
23. august 1999 - 17:16 #10
ebugz>>665 er totalt meget for bare at sende et program til andre, så du skal ikke klage...
Avatar billede kewl Nybegynder
23. august 1999 - 17:39 #11
det prog. Ebugz snakker om kan i hente på denne adr.

http://192.246.40.35/webdeploy/glsetup.exe

Kewl ~~*~~
Avatar billede cyberesben Nybegynder
23. august 1999 - 17:46 #12
tak
Avatar billede ebugz Nybegynder
23. august 1999 - 17:54 #13
KEWL DIN LORT !! ER DU DUM ELLER BARE MINDRE BEGAVET?
Avatar billede ebugz Nybegynder
23. august 1999 - 17:57 #14
Jeg er ikke grisk !! men jeg forventer at får nogle point for svaret.

Det er jo med til at hjælpe mig en anden gang.
ebugZ ~~*~~
Avatar billede kewl Nybegynder
23. august 1999 - 18:04 #15
Linken jeg satte ind at ikke for at snyde Ebugz fra sine point dem skal han da selvfølelig ha'
Avatar billede cyberesben Nybegynder
23. august 1999 - 18:13 #16
ebugz hvis 665 points ikke er nok, så ved jeg ikke hvad der sker for dig... men du kan først få dem når bass kommer her ind igen og accepterer... medmindre han hellere vil give dem til kewl som gav os alle en link...

husk at det ikke er en kamp om points, men for at hjælpe hinanden, det her sted...
Avatar billede cyberesben Nybegynder
23. august 1999 - 18:14 #17
og hvorfor er kewl en lort? fordi du han afskærer din mulighed for at dræne flere points ved at sende det til mange?
Avatar billede kewl Nybegynder
23. august 1999 - 18:41 #18
Jeg syntes at det er Fair nok hvis Ebugz får pointene!
Avatar billede kewl Nybegynder
23. august 1999 - 18:55 #19
Lige et spørgsmål.

Har det hjulpet nogen af jer ????
Avatar billede ebugz Nybegynder
23. august 1999 - 18:57 #20
Jeg vil kun have point fra bass, alle de andre kan jo tage svaret, det er jo det som er meningen ik'

/EbugZ ~~*~~
Avatar billede cyberesben Nybegynder
23. august 1999 - 19:48 #21
ikke for at genere ebugz men jeg synes personligt at kewl har fortjent dem, da han gav programmet til os alle... i kan også dele, det er måske det bedste
Avatar billede overload.dk Nybegynder
23. august 1999 - 22:21 #22
Hov, i glmmer vist noget - han ville have én der ringede... - det gjorde jeg faktisk, og hjalp ham igennem problemet.

Det viste sig at hans lillebror havde fået fat i et Voodoo program som kunne øge effiktiviteten på 3Dfx chippen - dog betød det noget med at garentien bortfalder eller noget i den stil. Nå, men under alle omstændigheder kom vi igennem at få indstillingerne tilbage til normalt - det gav en del problemer eftersom Bass kører med to Voodoo2 kort - og det havde programmet (beta) lidt problemer med når det skulle TILBAGE til normal igen... sux! Det endte med at vi satte indstilligerne tilbage én af gang dvs. først kun det ene voodoo kort sat til, derefter det andet - problematisk! Dog fik vi det til at virke selvom det var svært gennem telefonen (hm, godt det var firmaets telefon :)

Forresten er der nogen der ved noget om hvornår Eksperten kommer med den funktion så man kan dele points'ne ud til flere - eftersom jeg egentligt har det lidt dårligt med at rende med alle points'ne eftersom I har gjort et godt stykke arbejde her. Eller rettere sagt så kan det være at Bass ombestemmer sig og gir én af jer andre points'ne istedet - hvem ved?

Nå, men vi fik i hvert fald ordnet problemet.

Venlig hilsen
Overload.dk
Att: Peter Loft Jensen
Avatar billede ebugz Nybegynder
23. august 1999 - 23:08 #23
Godt at problemmet blev løst !!
(det er jo meningen)
giv alle point til overload.dk, jeg gider sku' ikke tigge om de point som jeg har fortjent.
/ebugZ ~~*~~
Avatar billede cyberesben Nybegynder
23. august 1999 - 23:11 #24
kan dig og kewl og ebugz ikke dele dem hvis du nu giver 220 til dem hver :-)
Avatar billede overload.dk Nybegynder
24. august 1999 - 00:09 #25
Jo, men hvordan gør jeg det?
Avatar billede cyberesben Nybegynder
24. august 1999 - 00:14 #26
du svarer her, og laver 2 dummies
Avatar billede overload.dk Nybegynder
24. august 1999 - 14:36 #27
Så får jeg da bare Eksperten på nakken - tro mig, det har jeg prøvet før og brugernavnet "overload" blev smidt af, det er derfor jeg nu bruger "overload.dk" - så enten skal jeg sprøge Admin om han ikke vil dele et par af mine epoints ud til jer to... - det tror jeg hellere...

Vh
Overload.dk
Att: Peter Loft Jensen
Avatar billede bass Nybegynder
24. august 1999 - 14:58 #28
Tak, for hjælpen Peter (overload.dk) det virker fint nu, undskyld jeg ikke var herinde før nu, men som sagt skulle holde net-fest og har flyttet rundt med min computer, men nu er jeg på plads og har adgang til nettet igen :)

Overload.dk >> Lav lige et svar...

Tak for hjælpen alle sammen! - forresten det link/program i har her kunne jeg ikke få til at virke... :(

- steven
Avatar billede overload.dk Nybegynder
24. august 1999 - 16:34 #29
Okay, det har du hermed fået :)

Avatar billede bass Nybegynder
24. august 1999 - 17:46 #30
Her er dine velfortjente point - tak endnu en gang for hjælpen.

- Steven M.