Avatar billede devilsimp Nybegynder
12. maj 2003 - 10:37 Der er 7 kommentarer

Opstarts problemmer med Star 4

Jeg har et underligt problem med at min Star 4 laserprinter skal genstartes 3-5 gang hver gang jeg skal lave et print, det lyder lidt underligt men det virker som at den er blevet lidt sløv i optrækket og derfor skal startes op et par gange eller 4

På forhånd tak

Mvh
DevilsIMP
Avatar billede foralias Praktikant
12. maj 2003 - 10:41 #1
Har du prøvet med nye drivere?
Avatar billede jpvj Nybegynder
12. maj 2003 - 10:44 #2
Hvad sker der hvis du ikke genstarter den? Viser den "On-Line"/"Klar"/"Fejl"???
Avatar billede devilsimp Nybegynder
13. maj 2003 - 08:53 #3
Det er ikke nye driver den mangler har kørt med de samme standard driver med det samme styresystem i flere år og der har aldrig været problemmet.

Den start normalt op og siger den er "Ready", men når jeg så vil printe ud bip der 2 gang og lampen "Alarm" lyser, det her kan jeg så fortage mig 3-4 gange og så kan jeg printe ud.
Avatar billede foralias Praktikant
13. maj 2003 - 09:20 #4
Er det ikke tromlen der er defekt?
Hvis printeren er et par år gammel så kunne tromlen godt begynde at halte.
Avatar billede devilsimp Nybegynder
13. maj 2003 - 16:48 #5
Det kan godt være det er tidenstand der gnaver, jeg ved at den er mindest 10 år gammel, men den har virkede upåklagelig i alt sin tid, indtil for fire dage siden. Det kunne godt været jeg skulle se mig om efter en ny *snøft*

Men jeg har fundet ud at det kommer denne fejl meddelse "SET EP / CLOSE" så hvis der er nogle der ved hvad det betyder så vil det være dejligt
Avatar billede thill Nybegynder
27. september 2003 - 01:28 #6
Det betyder at den ikke kan se at der er sat en tonerboks i.
Rens kontakt fladerne på toneren og i printeren, sørg der efter for at printeren bliver lukket ordentligt efter du har sat toneren på plads.
Avatar billede devilsimp Nybegynder
27. september 2003 - 13:01 #7
Jeg gjorde det du sagde og prøvede så at printe en test side ud, så fik jeg en ny fejl meddelse "call service 3" + to bip