Avatar billede jangb Nybegynder
11. maj 2003 - 22:52 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Købes: modem til Macintosh PowerPC 8200 eller Color Classic

Tja, jeg har ikke en døjt forstand på modems til Macintosh, men jeg står altså og skal bruge et.

Det er til en Macintosh PowerPC 8200 (og den har altså ikke nogen alm. seriel port som kan kender det på pc'er -- til gengæld har den en Apple Modem port).
Jeg ved ikke om der er forskel, men i nødstilfælde kan jeg klare mig med et modem der passer til en Macintosh Color Classic.

Har du et modem liggende, eller ved du hvor jeg kan skaffe ét, så sig til! (Og sig ikke, at det kan jeg da bare købe i enhver butik -- det er de færreste (læs:ikke de mange *jeg* har været i) som kan levere det nødvendige Macintosh-kabel.)
Avatar billede mr-bob Nybegynder
11. maj 2003 - 22:54 #1
Avatar billede egonspock Seniormester
12. maj 2003 - 00:40 #2
http://www.mediamac.dk/index.php?page=market:,
Hvis der ikke lige findes et der, så skriv blot et indlæg, så får du hurtig et bud eller to.
Avatar billede aeblenet Nybegynder
12. maj 2003 - 05:03 #3
mac-kablet fås her:
http://www.aebleshop.dk

så nu kan du købe dig et modem med 2 års garanti i enhver PC-butik . . .
Avatar billede aeblenet Nybegynder
12. maj 2003 - 05:06 #4
du bør dog holde dig fra Lasat's modeller, da der ikke findes drivere til Mac til disse længere. Lasat er "opslugt" af en anden fabrikant.
Avatar billede jangb Nybegynder
14. maj 2003 - 10:06 #5
Hmm, der var ikke nogen (analoge!) modems til salg, og heller ingen kabler så vidt jeg kunne se. Og Mediamac ligner ikke lige et sige jeg vil gi' min email-adresse... jeg prøver et andet sted. Men tak for buddene...
Avatar billede aeblenet Nybegynder
14. maj 2003 - 22:40 #6
Du kan roligt afgive din mailadresse på MediaMac.

De fleste Macbrugere er seriøse mennesker.

Har gode erfaringer med MediaMac (gennem 3-4 år)
-aldrig SPAM og underlige mails i indbox derfra . . .
Avatar billede mula Nybegynder
15. august 2003 - 17:33 #7
hint prøv  til www.caslon.dk de har kablet ved det da jeg selv har købt to kabler her
mvh
Avatar billede jangb Nybegynder
08. november 2003 - 17:10 #8
Tak til aeblenet for relevant svar, selv om det endte med at være lige meget.