Avatar billede dennism Nybegynder
11. maj 2003 - 21:07 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Holder dette side-projekt?

Jeg havde tænkt mig at lave en cykel-portal, hvor alle gratis kan oprette en bruge.

Sportscyklere fra hele landet vil via siden kunne kommunikere med hinanden (et community).
Jeg tænkte på at der skulle være nyheder, artikler som handler om cykling (brugerne kan også skrive/indsende disse). Der kan være informationer om løb i danmark osv...
Der kunne være er forum hvor folk kan spørge/hjælpe hinanden.

Tror I et side som denne ville kunne holde?

Der er trods alt mange sportscyklere her i Danmark..
Avatar billede geforce3 Praktikant
11. maj 2003 - 21:10 #1
håber det kommer op;D
Avatar billede dennism Nybegynder
11. maj 2003 - 21:11 #2
håber jeg også =)

Men tror du der er nok folk der vil benytte en sådan side?
Jeg tror ikke der findes noget nu!?
Avatar billede dennism Nybegynder
11. maj 2003 - 21:15 #3
Der kunne også være mulighed for at folk kan uploade billeder af deres grej...
Avatar billede brosnjikov Nybegynder
11. maj 2003 - 21:15 #4
Jeg synes det er en god idé! Aner ikke rigtig, hvor jeg skal søge hjælp om det lige pt.
Avatar billede dennism Nybegynder
11. maj 2003 - 21:19 #5
Det lyder godt.. Det lyder til at jeg i hvert fald kan skaffe 2 brugere :)
Avatar billede s_kjaer Praktikant
11. maj 2003 - 21:22 #6
Lige et spørgsmål: Her i Odense har vi fået en cykel vejviser (ligesom krak, bare for cykler) Findes de andre steder i DK. Findes på www.cykelby.dk
Avatar billede s_kjaer Praktikant
11. maj 2003 - 21:24 #7
Forresten lyder siden som et godt forslag, dog har jeg fundet en løbskalender for cykelløb et eller andet sted på nettet. Kan ikke huske hvor Øv Øv
Avatar billede dennism Nybegynder
11. maj 2003 - 21:25 #8
Noget du kunne finde på at benytte, og tror du at dine cykel-venner kunne?
Avatar billede s_kjaer Praktikant
11. maj 2003 - 21:30 #9
Svært at sig. Der er efterhånden så mange tilbud på nettet, at det vil kræve en meget stor indsats hele tiden at holde siden spændende nok. Man søger vel hele tiden hen mod de forums man beds kan lide
Avatar billede dennism Nybegynder
11. maj 2003 - 21:37 #10
s_kjaer >>

Er der da nogle eksisterende sider med nogenlunde samme indhold?
Avatar billede s_kjaer Praktikant
11. maj 2003 - 21:44 #11
sorry. Jeg mente inden for andre områder. Kender ikke nogel inden for cykling.
Avatar billede dennism Nybegynder
11. maj 2003 - 21:46 #12
Oki! Cykler du selv?
Avatar billede s_kjaer Praktikant
11. maj 2003 - 21:48 #13
Bliver til for lidt på grund af for meget arbejde + lektier
Avatar billede superanden Nybegynder
11. maj 2003 - 22:27 #14
jeg er da med på sådan et site.. cykler også selv meget... kunne være fedt hvis man fik lavet en krak vejviser over cykelstier... og så en kalender til tuneringer og evt. aftaler til cykelmøder...

en anden idé ville være at man inde på www.groupcare.dk kunne lave en gruppe som hedder Cykling (der er nok mange i forvejen) i det site er der allerede forud lavede kalender og fil upload og en masse andet , bruger det selv som ungdomsroer i Frederikssund Roklub...