Avatar billede jonas1 Nybegynder
11. maj 2003 - 18:35 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

office 2000 acces

hvordan laver jeg en office 2000 acces database og får en gæste bog op på den
Avatar billede mugs Novice
11. maj 2003 - 18:45 #1
Det er anden gang du stiller dette sørgsmål, hvilket er i modstid med eksperten's regler.

Første gang udlovede du ingen point. Det er helt OK, men svarene er jo også derefter.

Nu udlover du 5 point! der er selvfølgelig nogle brugere, der vil bruger deres fritid på at svare blot for enten at hjælpe, eller blot for at tjene 5 point.

Men lad mig tilføje, at brugbare / seriøse svar er direkte proportinal med antal udlovede point. Ikke at dette skal være en pointjagt, men du er relativ ny her på sitet, så jeg vil råde dig til at tænke lidt mere over, hvordan du bruger dine point.

Det er intet problem at lave en gæstebog i Access, problemet er mere din formulering "og får en gæstebog op på den". Hvad taler vi om her? ASP? Så vil jeg råde dig til, at flytte spørgsmålet til den rette kategori.

Og for 5 point har jeg allerede brugt for megen tid.
Avatar billede bredker Nybegynder
11. maj 2003 - 18:52 #2
du har 5 spm om det samme indenfor en uge
luk de andre
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=jonas1&option=22
Avatar billede mugs Novice
11. maj 2003 - 19:04 #3
I bredker's link, har du accepteret 2 svar. Det må jo være fordi du har fået den hjælp du behøver, ellers havde du vel ikke accepteret svarene. Eller sagt på en anden måde:

Afprøv svarene inden du giver point!
Avatar billede henrik13 Nybegynder
11. maj 2003 - 19:27 #4
Her kan du dawnloadde en gæstebog:
http://officeupdate.microsoft.com/TemplateGallery/templates/4/tp960.asp?i=6&l=901,963,902,1033,1424,891,960,&RC=27&M=27&mh=20&qu=movie+database&ct=
Vh Henrik