Avatar billede usser Nybegynder
11. maj 2003 - 18:04 Der er 7 kommentarer

asp template

hejsa, nu er jeg så doven at jeg ik gider at lave noget helt vildt fancy i flash, html, eller asp, så jeg tænkte på om der var nogen der kendte til nogen færdig lavede templates ?

jeg kender følgende sites med gratis templates, men har ik fundet netop hvad jeg søgte, men her er link hvis der skulle være interesse ;)

http://www.templatemonster.com/

hvad jeg søger er et template, med:
  - gæstebog
  - kalender
  - blogger

faktisk bare de 3 ting, integreret... det ville virkelig være en stor hjælp hvis nogen af jer eksperter kunne hjælpe :)

hilsen usser::.
Avatar billede tblaster Nybegynder
11. maj 2003 - 18:06 #1
Avatar billede tblaster Nybegynder
11. maj 2003 - 18:08 #2
Hvad er en blogger?
Avatar billede usser Nybegynder
11. maj 2003 - 18:24 #3
en blogger er noget hvor man kan skrive updates, osv.. noget i stil med en news sektion...
Avatar billede tblaster Nybegynder
11. maj 2003 - 18:29 #4
Hvad er der galt med activedeveloper?

Tryk på Downloads og søg efter det du vil have!

gæstebog giver 8 resultater som jeg vil mene du kan bruge
kalender giver 5 resultater som jeg vil mene du kan bruge
news giver 6 resultater som jeg vil mene du kan bruge til din blogger

Hvad er der galt med dem?

Ellers check dem alle igennem her:
http://activedeveloper.dk/download/default.asp?mode=kategori&id=5&page=0
Avatar billede usser Nybegynder
11. maj 2003 - 19:09 #5
jeg tror du missede et point.. jeg skrev øverst
"hvad jeg søger er et template, med:
  - gæstebog
  - kalender
  - blogger
faktisk bare de 3 ting, integreret..."

det er derfor du ik får de point... det hele skal være integreret.. finder du noget der er integreret får du med glæde mine points :)
Avatar billede locturian Nybegynder
12. maj 2003 - 17:47 #6
Det er nok svært, at finde lige netop DET... Måske du skulle hive tegnedrengen frem, og betale for det ?
Avatar billede blyno Praktikant
12. maj 2003 - 20:21 #7
Måske er det noget i stil med dette at du søger ??

http://www.asp-nuke.com/