Avatar billede peterpeter Seniormester
11. maj 2003 - 11:12 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Får man spam ved at bruge egen mailadresse i Messenger

Hej Alle

Efter at være begyndt at bruge Messenger med min egen mailadresse, er jeg begyndt at få uhyggeligt meget spam, på den adresse.

Har det noget med hinanden at gøre ???

Sker dette også for andre ??
Avatar billede ojakob Nybegynder
11. maj 2003 - 11:44 #1
Hvis du i din profil har gjort din offentlig, har alle muglighed for at se den.
Avatar billede peterpeter Seniormester
11. maj 2003 - 11:59 #2
Det har jeg IKKE gjort på noget tidspunkt.
Avatar billede ojakob Nybegynder
11. maj 2003 - 12:07 #3
Avatar billede ojakob Nybegynder
11. maj 2003 - 12:08 #4
Avatar billede ojakob Nybegynder
11. maj 2003 - 12:09 #5
prøv dem, de virker!!!
Avatar billede hcma Novice
11. maj 2003 - 12:27 #6
I stedet for at opgive din mail-adresse kan du f.eks. skrive følgende:
e-mail:  fedtmulemitnavn@mail.tele.dk (undlad fedtmule i adressen)
Da der er stor sandsynlighed for at der ikke er noget der hedder fedtmulemitnavn har søgerobotterne lille chance for at finde dig.
m v h
HC
Avatar billede peterpeter Seniormester
11. maj 2003 - 21:18 #7
Catbody: Du kan da ikke oprette en messenger konto med en "fake" email adresse ????
Avatar billede hcma Novice
12. maj 2003 - 11:20 #8
peterpeter>>> sorry - havde ikke læst spørgsmålet korrekt. Eller tænkte ikke på at det var "Messenger", da jeg aldrig selv benytter det.
Avatar billede peterpeter Seniormester
26. juni 2003 - 21:21 #9
Hey
Undskyld ventetiden....

Jeg bruger nu Mailwasher, Meeen - Jeg syntes da ikke jeg får mindre mails end tidligere.....

(og jeg bruger det rigtigt !)

???

...men point'ne er dine ojakob