Avatar billede epson Nybegynder
11. maj 2003 - 03:16 Der er 1 kommentar og
1 løsning

køb af digitalkamera

Er der nogen der har kendskab til dantax sx3300 z3?
kan købes i føtex til 2000 kr, ser ud til at være godt!!! eller er det bedre til kasteskyts.
Avatar billede benjax Nybegynder
13. maj 2003 - 13:05 #1
Kameraet er i hvert fald revet væk fra hylderne, så hvis du ikke allerede har købt et, så er du nok lidt sent ude. Jeg har købt et, men får det først leveret senere.

Dantax-kameraet har udmærkede tekniske data: 3,1 Mpixel; mulighed for optagelse af videoklips med lyd; zoom-faciliterer m.v.

På negativsiden tæller objektivet (linsen), som man må formode er forholdsvis ringe.
Avatar billede epson Nybegynder
13. maj 2003 - 23:47 #2
tak for svaret