Avatar billede illmagic Nybegynder
11. maj 2003 - 00:58 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Tutorial til at "Skrive Anmeldelser"?!

Hej Allesammen !

Jeg skriver anmeldelser her og der og vil gerne have nærmere information til hvordan man får det bedste ud af det, og får det hele med.

Da jeg gerne vil have at folk får alt information de behøver når de læser mine anmeldelser ville det være bedst hvis jeg fik hjælp fra en professionel.
Så et link ville være godt... helst på dansk men Engelsk er også iorden !

mvh. illmagic
Avatar billede jakoba Nybegynder
11. maj 2003 - 01:10 #1
skrive anmeldelser af hvad?
er det 'anmeld misbrug' knappen hre på siden
eller bøger og film du vil anmelde
eller nye slags tandpasta
eller ... ?
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
11. maj 2003 - 01:32 #2
Avatar billede illmagic Nybegynder
11. maj 2003 - 13:04 #3
Det er anmeldelser om Bøger, film osv.
Artikler ville også være godt... Sådan lidt om journalistik.

Findes det ikke online uden at man skal købe alle mulige bøger ?!