Avatar billede kvamse Nybegynder
11. maj 2003 - 00:24 Der er 7 kommentarer

Skærmkort låser hver gang et spil startes

Hej
Hver gang jeg starter et spil op så ser jeg lige de første sekunder af opstarten hvorefter skærmen går i sort og begynder at blinke ligesom den ingen signal får. Jeg har afinstalleret alt mit divx software og hente den nyeste directX, samt driver til mit grafik kort (gforce4 TI4200) og intet af det hjælper. det er ikke bare et enkelt spil men alle spil der får computeren til, at gå i sort. Alle spillende har kørt upåklaglig før hen. Jeg har sat opløsningen ned til 800 x 600 prøvet at sætte hardware accelrationen ned og alt muligt andet et har hjulpet så alle forslag til løsning vil blive modtaget med glæde
Avatar billede retaxes Nybegynder
11. maj 2003 - 00:29 #1
har du prøvet at loade Default Setup i bios?
Avatar billede retaxes Nybegynder
11. maj 2003 - 00:30 #2
Hvad er dit Operativ system og hvilken driver har du brugt?
Avatar billede tobias28 Praktikant
11. maj 2003 - 00:32 #3
Hvad siger directX når du kører en test?
Avatar billede kvamse Nybegynder
11. maj 2003 - 14:09 #4
Operativ system Windows XP Pro jeg bruger den nyeste driver fra nvidia og directX 9.0 intet til testen og har prøvet at load default bios uden held
Avatar billede zleep-dogg Nybegynder
09. november 2003 - 19:18 #5
min lillebror havde et lignende problem med sin spritnye pc... efter 4 gange hos forhandleren var strømforsyningen blevet skiftet og så funkede det igen...
Avatar billede tobias28 Praktikant
09. november 2003 - 20:00 #6
gammel skærm måske?
Avatar billede retaxes Nybegynder
09. november 2003 - 20:03 #7
hent denne, den vil klare det http://www.entechtaiwan.net/ps.htm