Avatar billede lost-sniper Nybegynder
10. maj 2003 - 23:15 Der er 10 kommentarer

Farver på skærmen

Jeg har længe brugt Mandrake, men har nu opgivet det igen.. derfor vil jeg prøve FreeBSD, som jeg har prøvet for ( i dens tidligere versioner ), jeg var dog vandt til at der var farver på... kan man også få det på FreeBSD, tænker mest på editoren (vi) den havde nogen gode farvar, som passede fint til PHP og HTML, kan man de i FreeBSD?
Avatar billede dank Nybegynder
10. maj 2003 - 23:57 #1
man mp da sige du passer på dine point :o)

Svaret er.. at det tror jeg nok, men det er ikke lige sådan.. det kommer vel an på hvilken shell du bruger, o.s.v.
Avatar billede dank Nybegynder
10. maj 2003 - 23:58 #2
mp=må :)
Avatar billede lost-sniper Nybegynder
11. maj 2003 - 13:46 #3
hehe havde ikke flere :)
Avatar billede code_freak Nybegynder
28. maj 2003 - 21:29 #4
lukker
Avatar billede code_freak Nybegynder
28. maj 2003 - 21:30 #5
eller hvad?
Avatar billede code_freak Nybegynder
28. maj 2003 - 21:30 #6
kom nu... hved du er hjemme... luk.. dog.. du kender svaret :\
Avatar billede kokanin Nybegynder
05. juni 2003 - 21:52 #7
export TERM=xterm-color (og en terminal der kan forstå farver) virker for mig.
Avatar billede simonvalter Praktikant
01. august 2003 - 08:41 #8
lost-sniper du må meget gerne følge op på dine gamle spm da du efterhånden har mange af dem. Enten må du lukke dem eller så må du deltage i dem.
Avatar billede lost-sniper Nybegynder
01. august 2003 - 10:59 #9
undskyld, men har ikke siddet hved min PC meget længe, vilken terminal understøtter farver?
Avatar billede simonvalter Praktikant
01. august 2003 - 22:37 #10
det gør de fleste
hvilken en bruger du