Avatar billede jonaslyn Nybegynder
10. maj 2003 - 22:33 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Stjerne for en aften

Hej

Er der nogle der ved hvor man kan downloade sangene fra stjerne for en aften, jeg har cd'en

Hilsen Jonas
Avatar billede michael-k Nybegynder
10. maj 2003 - 22:34 #1
hvorfor skal du downloade dem hvis du har cden ?
Avatar billede jonaslyn Nybegynder
10. maj 2003 - 22:35 #2
Jamen jeg vil gerne have de andre sange
Avatar billede michael-k Nybegynder
10. maj 2003 - 22:37 #3
er du stiv ?
Avatar billede doggy82 Praktikant
10. maj 2003 - 22:39 #4
Nej så'n er han altid.
Se hans andre spørgsmål.
Anmeld ham !
Avatar billede jonaslyn Nybegynder
10. maj 2003 - 22:40 #5
Slap af jeg prøvede bare at få hjælp
Avatar billede michael-k Nybegynder
10. maj 2003 - 22:42 #6
jeg slapper skam af. Undrede mig bare over dit underlige spørgsmål, som jeg ikke forstod. Men det blev da ikke mindre underligt da du lavede et svar og tog pointene selv :)
Avatar billede whatever Nybegynder
10. maj 2003 - 22:42 #7
Det du vil, er vel at downloade de sange fra programmet, som ikke er med på cd'en?

Hvis det er korrekt, er det jo ikke ligefrem lovligt.
Avatar billede doggy82 Praktikant
10. maj 2003 - 22:46 #8
Og det må ikke diskuteres her!
nr. 10 gode grund til an anmelde.
Avatar billede michael-k Nybegynder
10. maj 2003 - 22:49 #9
doggy det vel bare at anmelde så, du behøves vel ikke få andre til det, eller hvad er det du vil ?

Det kunne jo være at han lavede et svar og tog pointene da han fandt ud af at hans spørgsmål ikke var så smart igen. Det vel fair nok når man kun har været her i 12 dage ?
Avatar billede drj68 Nybegynder
10. maj 2003 - 22:53 #10
hmm jeg tror doggy82 er lidt gnaven idag!! tror du ikke det er ved at være sengetid ??
Avatar billede michael-k Nybegynder
10. maj 2003 - 23:03 #11
Kontoen er ikke aktiv

tror han har haft en af sine mindre heldig dage idag. Man kan undre sig hvad han enlig var her for, men han dukker vel op igen under andet navn :)
Avatar billede drj68 Nybegynder
10. maj 2003 - 23:08 #12
jaa det gør han vel :)