Avatar billede arriva Nybegynder
24. november 2000 - 21:39 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

W2K Pro. og Voodoo2

Jeg har en Duron 800mhz, 128ram, GA-7ZX-1 motherboard, voodoo-2 kort...
og i w2k for jeg denne fejl
\"Mapmem returned an error trying to map memory\"
..og så kan jeg ikke bruge mit voodoo2 kort :((
HJÆLP!
Avatar billede sen8or Nybegynder
24. november 2000 - 21:44 #1
Hejsa Arriva,

Måske dette link kan hjæælpe dig: http://www.ntcompatible.cjb.net

Med venlig hilsen
SEN8OR
Avatar billede arriva Nybegynder
25. november 2000 - 10:28 #2
det hjalp mig ikke, jeg downloadede deres drivere og der kommer stadig den samme fejl...
Jeg har lidt på fornemmelsen at det kunne være motherboardet... Det virkede nemlig på mit gamle motherboard...
Avatar billede elcoolio Nybegynder
27. november 2000 - 11:12 #3
Prøv at kigge i din BIOS... Der plejer at være nogle indstillinger for PCI bussen og hukommelsen dertil... ;)
ElCoolio
Avatar billede arriva Nybegynder
27. november 2000 - 12:43 #4
ok... men hvad skal jeg gøre med dem?
Avatar billede elcoolio Nybegynder
27. november 2000 - 23:48 #5
leg med dem...
Hvis der står noget om memory til busserne så slå dem fra og prøv... jeg kender ikke din BIOS så jeg kan ikke foreslå så meget andet lige nu... ;)

ElCoolio
Avatar billede arriva Nybegynder
28. november 2000 - 13:58 #6
hmm... jeg har prøvet at lege lidt med forskellige indstillinger nu...  hjælper ikke :((
Avatar billede stigers Juniormester
28. november 2000 - 20:56 #7
Har også Voodoo2-kort. Det kan installeres (drivere) under win2000 men det virker ikke i win2000!
Avatar billede arriva Nybegynder
20. januar 2001 - 13:38 #8
det hjalp ligemeget... det hele endte med at jeg har købt et gforce2 istedet...
Avatar billede elcoolio Nybegynder
24. januar 2001 - 09:32 #9
u skulle have købt et ATI Radeon i stedet for... 64 MB DDr versionen vel og mærke! ;-)