Avatar billede alx1 Nybegynder
10. maj 2003 - 15:29 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kompilering i C++ Bulider 5.1

Kan man Compile et program så det ikke behøver borlands drivere for at fungere, og hvis ja, hvordan ?
Avatar billede segmose Nybegynder
10. maj 2003 - 17:12 #1
hvad er det for nogle "driverer" du vil skifte ud?
Avatar billede alx1 Nybegynder
10. maj 2003 - 17:14 #2
Hvis jeg forsøger at køre mit compilede program på en anden computer så fungerer det ikke...?
Den kommer med en fejlmeddelse om at den mangler en eller anden dll. ?
Sikker vcl
Men kan man ikke kompile mit program således at det bliver fuldstændigt uafhængigt af borlands .dll fil ?
Avatar billede meilby Nybegynder
10. maj 2003 - 23:13 #3
Nu koder jeg godt nok i MS VC++ 6.0 men der kan man ændre sit projekt fra at bruge shared dll, til statically linked library, så kompilere den dll filerne med i dit program, mener jeg bestemt også man kan i C++ Builder.
Avatar billede susrn Nybegynder
11. maj 2003 - 08:52 #4
Du kan vælge at indbygge de fleste af de funktioner du bruger fra klassebiblioteket.
Project\options\Packages og fjern krydset i "build with runtime packages". Din exe fil bliver meget større og jeg mener at der er et par stykker som du er nødt til at have med (borlndmm.dll og en anden) men de findes jo i lib biblioteket.
Avatar billede susrn Nybegynder
11. maj 2003 - 08:53 #5
håber du kan bruge rådet.