Avatar billede canobus Nybegynder
10. maj 2003 - 13:13 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Driver til Canon

Er der nogle af jer, som kan hjælpe mig en
driver til min printer som er en Canon LBP-4 Plus. Jeg har hørt at man kan download den fra nettet?
                  Hisen Canobus
Avatar billede geforce3 Praktikant
10. maj 2003 - 13:24 #1
Avatar billede kop Nybegynder
10. maj 2003 - 13:27 #2
Eller her http://www.useyourbrain.co.uk/computing-PC-drivers.htm dette er et godt bud her findes alle driver
Avatar billede canobus Nybegynder
10. maj 2003 - 13:52 #3
Til geforce3 jeg er inden på Printer-drivers.com, men hvordan
er det lige man gør?.
Avatar billede geforce3 Praktikant
10. maj 2003 - 13:54 #4
Du trykker på cp3dr400.exe, så spørger de og brugernavn og password og det er "driver" og "all" og så  går du et stykke ned og trykker på "Download this file"
Avatar billede halifax Nybegynder
10. maj 2003 - 14:01 #5
En væsentlig pålysning mangler: Til hvilket styresystem skal du bruge den Canon driver?

Såfremt det er Win2000/XP har Canon desværre ikke udviklet drivere til deres ældre produkter, som fx. LBP-4. Har selv en.

I USA er sågar oprettet en hadeside mod Canon for deres holdning. LBP-4 og andre ældre printere helt OK endnu hos mange. De kan bare ikke bruges til MS's nye styresystemer pr. manglende drivere.

Skal du bruge driveren til 2000/XP er mit svar korrekt. Desværre.
Er det til 98/SE kan driver stadig hendes på Conons site. Det har jeg selv gjort.
Avatar billede canobus Nybegynder
10. maj 2003 - 14:02 #6
Til geforce3 Hvilken brugernavn og password skal de bruge?
Avatar billede geforce3 Praktikant
10. maj 2003 - 14:03 #7
Bruger: driver
Pass  : all
Står øverst:)
Avatar billede canobus Nybegynder
10. maj 2003 - 14:05 #8
Til halifax Jeg køre med Windows me, så den skulle være god nok.
Avatar billede canobus Nybegynder
10. maj 2003 - 19:28 #9
TIL geforce3 jeg godtager Dit svar. Har fået printeren til
at køre. Mange tak for hjælpen.
Avatar billede canobus Nybegynder
10. maj 2003 - 19:30 #10
Til geforce3 kan Du ikke lægge et nyt svar ind.Kom til at lave kage i den.
Avatar billede geforce3 Praktikant
10. maj 2003 - 20:09 #11
Nææ du har ikke lavet kage:) Jeg har fået mine point...:)